Sunday 23 October 2011

Girls On The Run





fuhh ! malam yg sangat laa kelakar !
first time aku kene kejar dengan BANGLA ! 
grr ! takut tahu, aiyy mase tu baru balik dr makan kat gerai tepi ESSO
aku biase laa di teman dengan Kak Yan & Kak Ain dgn tidak ketinggalan Syira
pastu balik dah laa perut dah penuh, dah berat dahh nk jalan
pastu tetibe mase Kak Yan & Kak Ain sibuk cari duit dorg yg hilang ! tetibe ade sekumpulan Bangla 
bejalan laju kearah kami, Syira terus dapat kan aku yg ade kat depan
suruh jalan lagi laju sebab ade Bangla kat blakang !
Kak Yan yang tgh sibuk cari duit td terus stop & terus lari pecut
aku try utk jalan laju, tapi tetibe Kak Yan yg ketakutan terus pecut
die tinggal kami, pastu dah nmpk die lari pecut kami pon terus lari, yang aku pulak lari 
dengan tak tahu kenape aq perlu berlari HAHA ! yg penting Kak Ain org last skali
yg best sekali time lari tu, Kak Ain jerit " woii tunggu aq woii, ehhh bodo laa korg ni"
aq hnye gelak jee time lari, sakit perut ! Kak Yan lari mcam ade competition !
Tapi mmg kelakar gilerr, pecah perut aq gelak sambil lari tengok gelagat dorg yg cuak bile ade
BANGLA kat blakang ! sengal punye bangla, aiyy dah laa kat tmpt yg kami lalu tu
penah ade kes student kene raba ! aiyy abiz dah xde jln laen, so tepakse laa jln gak
kat situ, hurm pengalaman yg tak dpt dilupe kan..

p/s : takpe pengalaman besame Kak Yan & Kak Ain next sem kami dah tak serumah dahh =(

No comments:

Post a Comment