Monday 24 October 2011

Hati Ke Hati

hurm malam yang aku rase puas sangat !
tak sangke plak malam ni ble jadi macam ni
aiyy sabar jelaa, nak tahu kenape tajuk aku Hati Ke Hati ?
hurm malam ni aq dengan Helmi luah kan hati masing-masing
yeah ! aq tak sangke die nak tanye soalan macam tu kat aku
soalan die "ok laa Qila terus terang jelaa dengan aku ko suke aku kan ?"
aq mampu gelak jee HAHA ! aq malas nk simpul2 kan lagi ayat mengaku jelaa
"ha'ah aq suke ko dari dulu agi, aq dah penah bagi tahu ko tapi ko ckp ko anggap kwn jee,
tu sebab aq diam dan layan macam kawan jee"
ok die kate die di TAKEN ! so aq faham situation tu, aq tak bole lebih2 dengan die
dan kami still kawan rapat, tapi ayat2 die malam ni buat aku rase dihargai !
Thanx Helmi ! First time laki puji aq smpai mcm tu sekali, aq dpt rase kan yg ko ckp tu
sumenye ikhlas dr hati ko ! kite still kawan yg baik ! yeah ! teringat pade post aku yg dulu
aq penah ckp yg kite akan jadi kawan smpi bile2
yeah ! thanx dengan kate2 semangat ko, tapi aku malas ar nak cari laki buat mase skrg
sebab dah kebuntuan asik kene nasib yang same jee,
  'suke pade someone, tapi tetibe die dah ade couple'
hurm ok2 maybe ade hikmah disebalik sume tu, maybe aq akan dapat lagi baik dari tu yeah !

~ Second Time letak gambar ni untuk post blog aku~



p/s : ok sambil update post ni layan lagu High School Musical yang Cik Syira pasang yee

2 comments:

  1. haha..filz banyak btol cite..pengalaman filz..best kan..?idop nie penuh ngn warme warni :)

    ReplyDelete
  2. yahh ! macam tulaa Kak Lynda =)
    dlm diri kite sekrg bnyk kan bersabar jee

    ReplyDelete