Saturday 30 March 2013

Surprise !!!

Assalamualaikum, dechumm dechum dechum pinggggg ! *reminder handphone berbunyi* bukak dan bace ! OMG harini Hari Jadi Ain ! yeayy excited terlebih weee *angkat kening* HEE seghonok ouhh mane tak nya, Filz prepare dua minggu sebelum kot fuhh menetes netes jugak peluh buat benda alah tu, haha *nampak tak dia punya gebang* HAHA okay tahun ni nak tahu tak ape yang special nya Filz buat untuk Ain ? jeng jeng jeng jom !

Saksiiikannlaaaa ~~~~

Firstly, Filz teman Ziera pegi kedai buku sebab dia nak habiskan voucher dia tu, pappp tetibe tengah pusing pusing satu kedai Filz ternampak satu bende alah yang memberi idea baru untuk Filz jeng jeng ! haha ia adalah Getah pelekat kertas yang berwana warni, ramai orang kata tu tanah liat, actually it is Nottt ! *tebeliakkan mata* HEE cepatu Filz ape lagi balik uma try laa buat pappp menjadi plak aiyhh, fuhhh walaupon penat tapi kira berbaloii, aku tak sangka tangan aku ni berAURA SENI jugak ! Alahai senang gile kott buat nye, macam kacang Nganyin.


Dah siap ape sume bagai, Filz plan nak celebrate dengan Ain laa kat tempat privacy dan special ! wahh dah macam dating dengan boyfriend ouhh haha yang menghantar kami dah tentu laa Mama Rozi, so mase datang tu aku letak hadiah Ain tu sume dalam Beg besar aku tu, die langsung tak perasan, sebab aku tipu dia, aku cakap "weii seriously weii aku lupe Birthday kau, sorry aku busy sangat sampai lupe weii" haha sekali ajak keluar harini SURPRISE !!! Kek yang comel giler tanpa nyalaan lilin keluar dari beg Filz yeayy Ain mampu cakap "Filzzzzzz, tipu aku kan" haha nak buat camne Ain oii nak buat surprise kena laa tipu sikit haha okay terharu jugak laa sebab Kek aku yang tak seberapa tu kena puji sikit dengan waiter kat situ "comel itu Kek" hahaa thanchu thanchu 

Melekat tak boleh cabut plak aiyhh, halamak ! haha

Comel kan, haha taknak beli besau-besau tak jemput ramai org pon, kami berdua je haha

tadaaaa ! tudiaa Surprise Wish Birthday untuk Ain <3

okay Filz sempat laa jugak nyanyikan lagu Selamat UlangTahun Cinta untuk Ain hahaaa kalau nak tengok singgah laa profile Keek saya ----> KeekFilzQila

Ramai yang cakap, "Kalau Filz buat macam ni untuk boyfriend Filz mesti die terharu giler", okay mengikut pengalaman Filz laa kan, kite buat macam tu untuk Boyfriend kite dorang akan appreciate sekejap je, lepas tu hilang entah kemana hmm sedih tak sedih, tapi itu bergantung kepada sesetengah lelaki laa, tak tahu laa kalau boyfriend boyfriend anda semua macam mana HEE

p/s : Sambut Birthday Kawan lagi berbaloi dari Birthday Boyfriend #SeriousTalk

No comments:

Post a Comment