Sunday 10 March 2013

GirlFriend

"Good friends are always star. You don't always see them, but you know they're always there"

Assalamualaikum, yepiiiii wuhuuu ! okay stopppp ! keseronokan terserlah selepas setelah seminggu berhempas pulas untuk Ejemmm Midterm, paper haritu kemahennnnn senang sangat, sangat senang, ehh tersenang sangat laa senang, fuhh terlampau senang, hmm sampai aku stress tak tidur malam, semata-mata nak ulangkaji, buat notes bagai, fuhh menetes, sampai aku dah rasa fedup dah nak study, wuu gile mencabarkan, sampai pergi kolej pon tudung serabai gile pon dah tak kesah dah hanya pikir exam exam exam ! walaweii ! Tapi sekarang kite sedang berseghonok ! yeayyy ! Cuti Cuti Cuti sampai lebommm ! Eleh nama je cuti busy tak menahan, tak henti henti menetes ouhh assignment berlambak gile, fuhh pengsan.

Okay memandangkan dah lama aku tak hupdate blog, aku nak share banyak cerita dengan korang semua, weee ^_^ walaupon cerita ni dah lama, lebih kurang 2 minggu lepas kot, alaa tak hingat laa, haa Me meet my girlfriends, my ex-schoolmate, jyeahhh ! nak tahu tak, nak tahu tak ? 
Dorang kata "mulut Filz paling riuh, takde Filz tak meriah", okay blushing kejap dengar ayat tu HEE
Plan hanya kami berempat je, ramai yang takde sebenarnye, masing-masing busy dengan hal masing-masing, yang dapat join hanya Ain, Ziema, Eton ! Tu pon dah riuh dah... #SeriousTalk, aku balik uma tegang semua muke sebab gelak tak henti ouhh, rabak gile aku gelak dengan dorang ni, walaupon aku sendiri yang buat lawak tah hape hape tah. Aku Loya buruk no 1. Azimah bawak kereta tak sah kalau tak laju. Eton tak sah kalau tak LB (LurusBendul), Ain tak sah kalau tak gelak gile buruk haha 
Dan yang paling best nya, sepanjang kami outing ni, kami selalu sesat, yaallah haha tak tahu laa kenapa, Alahai nasib baik sampai pulak tempat kami nak pergi tu haha

Date : 16 Feb 2013
Venue : Sunway Pyramid

Jom layan gambar kami berempat weee *Kechekang* (Bunyik kamera) ^_^

Ziema | Me | Ain | Eton | On the way back home
Ini dia hasil kerja Nurul Ain Khairul Anuar, mengedit tak hingat dunia haha

Comel tak kami, Alahai 


Dalam ramai-ramai tu, aku paling gemuk, tembam, berisi, dan Mantappp tu ouhh ! Ok enough



Gambar ni shomel shomel haha ! yang penting dalam tandas pon nak tangkap jugak kan, Kami Budak Myspace


Bowling Time, the winner  izz ME ! yeayy *saja nak bagi tahu* HAHA 

Bergambar bersama Tasha Manshahar <3 HAHA pfftt

Aku nampak mature | Ain always with GigiBesi 

Brunch at Popeyes  | Azimah je makan Auntie's Anne

Azimah | Eton at Kenny Rogers

Aku nampak penat, maybe penat gelak 
Si Khepoh | haa nampak pilih pilih, wa pegang no 9 ouhh 

Skirt aku memang tak boleh belah, huh ! Takpe First try HEE

Mereka | Love Them <3

Thank you Ain, You said me Gorgeous ! HAHA okay okay kasi adil laa, kite berdua Jorjess
Thanks spent time dengan Filzah yang mulut Khepoh ni, HEE lepas ni kite akan terpisah sekejap, insyaallah bertemu kembali pada Raya Aidilfitri nanti, Good Luck to Azimah & Ain for your new semester in degree, Good Luck also to Eton for your final exam. Me wish you all the best. May God Bless all of you. 

I Love You 

p/s : Persahabatan yang akrab tidak akan dapat dipisahkan melainkan kematian

No comments:

Post a Comment