Sunday 27 January 2013

Assalamualaikum,

Dechumm dechumm !!! *bunyik mercun* nak tahu sebab ape ? sebab Saya dapat green light dari Mama, bahawasanya dapat keluar dengan kawan baik saya Cik Nurul Ain Khairul Anuar, yeayyy ! Bukan dapat green light nak kawin ye, ade ke follower kat twitter kate dapat green light cakap kite nak kawin haha, macam-macam laa dorang HEE

Okay ringkas je entry kali ni, just nak cakap aitu Aku dengan Ain outing together, spent time together, hua hua hua together, dah macam dating taw, sampai ade orang skodeng lagi. Citt sungguh kurang asam Cik Siti Zee hahahaha Kita tak perasan yang kami satu panggung dengan Cik Zee sekali hambek kau bile berjumpe macam orang dah bertahun tahun tak jumpe, sampai peluk peluk taw, macam aku ni belajar kat luar negara bagai sekali on day terserempak dekat Midvalley yang awesome tu hahaa


  • Kami gelak dalam panggung, buat macam panggung tu kami yang punye, sebab kami duduk couple sit, couple sit kami atassssssss sekali cepatu tengah tengah wuuuuu =)
  • Kami makan sambil borang pasal boyprenn masing-masing pastu kutuk mengutuk *ehh kite ade bf ke ain ?*  by the way tak ketinggalan kongsi ilmu pengetahuan
  • Paling best sepanjang perjalanan dalam tren tak henti borak, yee tahu laa dah lame tak jumpe, tapi memang kemahennn asyikk gelak je
  • Paling best bile aku bukak cerita pasal GIGI ! Ain comfirm sensetippp, pastu gelak tak tentu arah hahahaa

kami berdua kan, so macam mane plak nak tangkap gambar berdua, lain laa kalau kami syok sendiri HEE

p/s : Jika kita ikhlas dalam persahabatan, ikatan itu tak akan putus walau apa sekali pon, saya sedia jadi kawan awak ketika susah & senang. Insyaallah ~

No comments:

Post a Comment