Monday 22 October 2012

Ragam Sem 3 Episod 2

Assalamualaikum ~~ yuhuu ! yepii ! wooopitttt ! HEE okay entry kali ni nak continue with another episod jyeahh ! hurm by the way cube tengok ape yang baru kat blog Filz ni, HEE dah lain taw, tah kenape tetibe tukar angin nak hias blog ni kasi up up sikit ! HEE cantik tak ? err Filz rase ianya simple je kan HEH ! Filz tak pandai nak hias sangat blog, ni pakai klik-klik je sekali keluar laa cengini yeayy !

Okay jom sambung cite Ragam Sem 3 ni, walaweii nak tahu tak, sejak Filz kawan dengan Along, Angah, Adik,Kya,Leen,Nad an so onnn... Filz skrg dah pandai taw menjejak kan kaki di tempat yang selalu nye kite me-release-kan tension iaitu KARAOKE wuhuu mane tak nya suma nya memang kaki karaoke temasuk laa Filz, alaa dulu dengan Ayah karaoke kat uma je save badget sikit, tapi ni dengan kengkawan lagi syokk ouhh ! macam-macam gaya nyanyian ade, ade yang ke laut, ade yang sedap, ade yang merdu, ade yang nyanyi main bedal je HAHA haritu lepas je presentation role play, kiteorang terus gerak karaoke lepas tension bagai hahaa Let's Check It Daoutt !



HAHA Sem 3 ni jugak kiteorang banyak experience dalam menyiapkan assignment, wuhuu assignment sem 3 gile mencabar, gile susah, gile kentang tapi best laa jugak, dapat rase bende baru yang menarik lepas tu assignment tak pernah hantar lambat, sem 3 ni sume assignment hantar on time, ade yang terlebih awal laa bagus tak ? HAHA ni sume sebab ade Syira & Along, dorang selalu ingat kan "bile nak start buat assignment itu ini..." aku ni kalo orang tak ketuk, memang tak jalan hmm bile dalam group tu ade salah sorang dah mule bukak mulut nak mule buat assignment, yang lain setuju dan terus ikut plan jyeahh 

Shoot at Tasik Permaisuri

This is our product BELLABAG

*kecekanggg* CANDIT

jyeahh ni script Filzah

Ni script mereka <3

Sem ni banyak habiskan mase dengan kawan-kawan, have fun sane sini hamboii kemahenn. Sem ni jugak aku panjang langkah ke sana ke mari fuhh mama tak tahu pon aku pegi mane2 ni sume, yang mama tahu aku beli cari barang assignment, aku pegi buat project assignment HAHA samapai mama cakap " entah project ape tah yang die buat tu " citt mama tak caye, sampai aku tunjuk kan balik gambar-gambar yang aku dah tangkap-tangkap mase keluar dengan dorang ni sume HEH ! Selalu keluar dengan Adik, Along, Angah & Kya kadang-kadang kalo dorang ade kelas, aku keluar dengan Along, Angah, Leen, Nad tu pon sume sebab assignment ayayai

#Filz #Angah #Zaema #Adik #Kya #Along

Last dinner with Kya & Adik at Pizza Hut Tesco

Nak kembalikan senyuman di bibir Leen

gambar kabur sorry yahh ;)

Along & Angah

Sem 3 ni pon Filz ade pegi dinner with Mentor taw, punye laa tak best HAHA tapi Filz pegi hanya nak merasa je best ke tidak itu je, fuhh kemahenn Filz tengok ade yang pakai seksi, ade yang pakai dah mengalahkan artis gitu, hamboii haaa nampak joyah nye Filz HAHA yelaa mane tak nya, dorang punyalaa habis banyak kat pakaian dorang pada malam tu, tapi pakai nye sekejap je, Eyka lagi siap make up dah macam nak kawin dah aku tengok, HAHA tapi takpelaa die kate "aku nak try je sekarang, nanti dinner sem 5 aku bole panggil org tu make up kan lagi " hahaa duit Filz keluar untuk malam tu sahaja hanya RM52.90 haha duit nak pegi dinner dengan duit topeng HAHA bukan kedekut ye, tapi dinner ni Filz saje2 nak pegi nak merasa je HEH ! Jom tengok gambar kat Dinner Mentor Mentee Check It Daouttt !!!

with Eyka Edora my roommate

with kawan Eyka HAHA nama die Ainatul

jyeahh kami geng syok sendiri kat belakang dewan HAHA

HAHA comel sangat 

lalalalalala......Phantom of The Opera

Dengan Abang Khai, Filz datang2 je die cakap "Filz bile nk tangkap gambar dengan Abang Khai"

jyeahh ni sume anak-anak Sir Saofian HAHA Group 13

HAHA aku tinggi dari Sir, dah bukak kasut tapi Sir cakap pakai jelaa HAHA
Ni laa Mentor saya Sir paling best this sem jyeahh <3

With Bellabag HAHA nama die Nabila Iman

ehem alahai, Fatin kite pinjam kejap eh ! HAHA with Mr Joe 

yeayy jumpe laa balik 3 orang ex-classmate masa sem 1
#Majid #Joe #Filz #Ekynn

always with Along Angah ehh Najah pon ade laa HEE 
Alahai okay perut dah lapar, wa rase wa nak makan, okay enjoy episod kedua dari Filz
have a nice day and Assalamualaikum ~~

No comments:

Post a Comment