Friday 31 August 2012

~ Raya Dengan Kawan Baru ~

Assalamualaikum, hye kengkawan sume jyeahh hari ni Filz seronok giler dapat beraye dengan kawan baru wehoo ! Dak Suhairah jemput datang uma die sebab mak die ade buat open house jadi, plan ramai-ramai gerak uma dia laa hendak nye, datang uma Suhairah berempat jer, Leen, Nad Syira ngn Aku sekali kat uma Dak Suhairah jumpe laa Dak Miza ngn Dak Kiah hmm klo dah bertambah geng memang lagi meriah laa kan, jyeahh ! haha makan uma Dak Erra memang terbaik yang penting ASAM PEDAS perghh orang Melaka buat memang melekat kat tangan walaupon dah cuci, fuhh ! dah makan pastu relex2 jap sekali Dak Syira buat aktiviti bodoh iaitu main cium-cium pipi haha mangsa pertama Dak Kiah haha memang lencun terus kena cium dengan Syira haha pastu next Leen merebak lagi kat Erra, aku pon kena gak haha yang tak leh tahan Miza nak lari pon still kena gak ! HAHA Last sekali Nad haha dengan kasut tumit tinggi dia lari HAHA

berdiri : Suhairah, Miza, Syira
tengah : Filzah, Leen
duduk : Nad, Kiah
gmbr ni ade ahli baru, Dak Semah Anak Pak Atan haha adik Suhairah
Next house uma Zakiah or Kiah jyeahh uma die best ouhh tapi mak die susah-susah je masak bagai, hadoii siap buat Bihun Sup + serunding + nasi impit + air susu cair cumi perghh macam-macam sangat kiteorang memang tak termakan laa banyak sangat, sekali upenya mak Dak Kiah jemput jiran tetangga ! beransur laa kami gerak balik ! kat bawah jumpe dengan adik angkat Kiah, Haikal ee geram tengok budak ni, keletah sangat haha
dengan Si Budak Haikal 


ok Kak Filz yang lelebih kat situ HEH !

thanks Suhairah, Syahirah, Miza, Leen, Nad, Kiah hari ni aku seronok gilerr, korang memang the best 
sepanjang dengan korang memang mulut aku asyik rabak je gelak
sepanjang dengan korang aku tak kering gusi gelak
Sayang korang sangat, thanks buat aku Happy walaupon kadang-kadang 
aku pon kuat loya buruk HEH ! 

p/s : kawan baru awesome derr ! 

:: FF::

No comments:

Post a Comment