Monday 9 July 2012

Penuh Bahagia

Hai semua, Assalamualaikum, hari ini alahai memang bahagia giler tak tahu nak ungkap macam mane, hamboii sampai macam tu sekali kan, ayayai ! ok saya mulakan, hari ini kan saya punye kelas start pukul 9 sampai pukul 4 yahh lepas tu i'm free, dah takde class daa, tapi kan kawan2 kelas ajak makan kejap so ikut laa, dalam mase yang same hati tergerak nak call Erynn, so aku pon call laa Erynn, die cakap "awak, awak kat mane, saye kat apek ni, datang sini awak please ! " aku pon ape lagi cancel air kat kedai kawan2 kelas aku lepak tu, terus gerak pegi kat Erynn, mase tu Erynn dengan Ziera tengah lunch together, sekali mase aku dah sampai kat kedai Apek tu kan, aku terjumpe dengannn fuhhhhhh memang aku tak percaye giler, rase macam nampak Farid Kamil depan mata mase tu, wuuu nak tahu tak sape aku jumpeee ? aku jumpeeee Mr A bukan nama sebenar ahhhhhhhhh seriously aku menjerit dalam hati, dengan profesional nye, aku buat muke macam tak minat pon nak berkenalan dengan, tapi dalam hati membuak-buak bhai HAHA masa die nampak aku pon aku rase die terkejut kott, maybe sama-sama terkejut alahai perasan, time tu plak die tengah Isap rokok, yaallah baru aku tahu die smoker alahai, nak cancel ke hah ? HAHA maybe tak kott kite sebagai perempuan bole ubah nye nanti, cehh nak amek hati taw haha ! pastu aku buat muke tak malu duduk depan die, HAHA padahal memang nak duduk depan die pon, nak tatap muke die yaallah ! tapi mase tu aku malu2 gilerr, macam perempuan melayu terakhir dah laa, haihh ! tapi sebelum aku nak duduk tu aku tegur Nawafil, angkat tangan laa kan, sekali kawan Mr A bukan nama sebenar tu plak perasan adoii, dah kenape ko mamat perasan tetibe, HEH -.- pastu aku duduk borak2 dah lama kemudian, dia pon pergi meninggalkan aku, alahai aku pandang dari jauh jerr yaallah seriously tak keruan, dah macam ikan haruan daaa alahai takde kena mengena HEH -.-
yaallah tahu tak mase tu jantung Filz berdegup kencang giler, sampai tak lalu nak makan, haihh anggau betul aku HAHA yang best nye, Erynn dgn Ziera memang sahabat yang hebat, dorang bole ambil gmabr Mr A tu curi2 hanya untuk aku fuhhh korang memang HEBAQ !!
ok permintaan dari Siti Zee Liana die nak tengok gambar Mr A tu HAHA actually aku tak nak post ouhh, demi ko kan ! terpaksa laa

Ni laa Mr A nye, cite sini habis sini aek ! Jangan nak jaje cerita ehh !


makin lame makin dekat dengan die, HAHA orang kata jodoh dah dekat tettttttt !!!!
lupakan aje HEH belaja dulu belaja HEH -.-

No comments:

Post a Comment