Friday, 29 June 2012

Walaweii Sem 3

ayayai ! Hai semua kengkawan ! Filz dah start masuk kolej balik dah, aritu ari Selasa malam Mama anta aku naik ranger, HAHA macam banyak barang je kan, HAHA barang aku besar2 laa, pastu ramai plak angkatan tentera nak ikut adoii, ikut kan aje
Esok nye ari Rabu, plan kemas uma hias bilik bagai, dan sekarang bilik saye dah cantek, sume hasil kerja saye, walaupon sederhana sahaje hiasan saya, tapi ia cukup memadai bagi saye yang hanya seorang student HE'EH pon boleh HAHA uma kami sekrang dah cantik, HAHA bangga kejap ! Pastu saye dapat tambah pengalaman iaitu mengecat uma, HAHA cat bilik Erynn dengan Adda ! Ayayai best bohh ! HAHA penat tapi rase macam puas gilerr

wuhuu Sem 3 banyak perubahan, HAHA
Erynn ~ dari rambut lurus ke kerinting
Ayien ~ dari tomboy ke perempuan muslimah Alhamdulillah
Filzah ~ dari gemuk ke kurus Pftt actually takde perubahan HEH 
Jangan kutuk kawan-kawan saye, perubahan mereka tak kacau hidup korang pon kan, nak kutuk mereka depan saya kalau berani ! memang tangan saya naik laa nanti !

Khamis ok, mase untuk mendaftar kan diri, Alhamdulillah semua nye berjalan dengan lancar sekali seperti Unifi HAHA takde sebarang masalah pon, pastu lepas je daftar, dapat call dari Syira yang mengatakan bahawa die dah ade di rumah baru saye, ayayai ! best nye, terus text die " Saya Nak Jumpe Awak Please " so die tunggu sampai kami dah sampai uma, meet at my new house yang awesome tu ! HAHA awesome laa sangat, tak tahu ramai kate cantik HAHA tapi sememang nye cantik pon *perasan* HEH
Tapi kan kelas belom start memang agak bosan, cerita pasal kelas HALAMAK nak pengsan kejap pastu bangun balik, sem ni aku berpisah dengan Erynn, hmm tak sedih cume risau je bile group assignment mesti susah nak bincang dengan Group adoii ! Ok sebenar nye aku turun satu kelas, tak menangis pon sebab sedar saye main2 sem 2 pastu berpisah dengan geng yang giler2 adoii cannot go laa camni, risau je group assignment nnti macam mane adoii haihh mintak nyawa !!!

p/s : Sem 3 saye belajar hidup berdikari =)

No comments:

Post a Comment