Monday 18 June 2012

Selamat Tinggal !

Last night dapat phone call dari Faiq, die on the way ke Dungun, Terengganu aku sangat sedih nak tinggal kan die tapi mase cakap dengan die malam tadi aku tahan je sebak di dada terus ceria ceria dan ceria, tak nak die susah hati kat sane, memang kau pangkat adik, tapi bile kite pegi mane-mane orang keliling cakap kite macam Pakwe Makwe, sememang nye tidak sebab aku anggap kau dah macam darah daging aku sendiri.

Abdul Faiq Qushairy Abdul Razak

time wedding Abg Daus

Wedding at Melaka

sorry quality gambar tak berape bagus

Last picture dengan Faiq
Kau :
sepupu yang rapat sesangat 
kau selalu dengar masalah aku
kau selalu share cerita kau dengan aku
kau sangat laa take care gile dengan family aku

Aku suke tengok muke kau mase last day kite berjumpe, kau lain dari yang lain time tu, ko hormat aku, ko salam aku siap cium lagi, kau peluk aku time tu buat aku tergamam dan tak kate ape, such a good boy, aku suke tengok muke kau yang kali terakhir yaallah first time airmata kau bertakung nak nangis tapi ko pendam kan, sampai aku tegur relex laa jangan laa nangis nanti kite akan jumpe jugak.
Kata-kata terakhir oncall dengan die semalam, take care, jangan lupe famili kau dekat sini, jangan lupe aku satu famili, bawak diri baik-baik, ingat jangan curang, awak tu dah ade Dora hahaha
Die mampu gelak dan says Insyallah ~~

p/s : Lepas ni dah takde geng lorr !

No comments:

Post a Comment