Tuesday 19 June 2012

Dilema

Assalamualaikum, Filz dalam mood dilema sekarang ni, Filz tak tahu laa macam mane nak atasi semua ni, Filz ade sorang rakan yang dah hampir setahun Filz kenal die bergender kan lelaki, Filz kawan semua lelaki sebenarnya sama sahaja tak lebih dari seorang sahabat, selepas setahun Filz berkawan dengan die, kiteorang makin close dan Filz masih lagi takde perasaan ape-ape pon terhadap die, cume die sekarang yang mule rase cinta pada Filz dan nak menjadikan Filz suri dalam hidupnye suatu hari nanti.


Yaallah Filz tak cintakan die, Filz tak bole terima die seadanya, Filz tak mampu nak kecewakan hati dia.
Apa yang perlu Filz buat sekarang ? Hanya Allah je tahu hati Filz sekarang, Filz hanya nilai die sebagai seorang sahabat baik tak lebih dari ape pon tapi kenapa die perlu cintakan Filz ?
Dan sekarang die dah anggap Filz sebagai seorang teman wanita err Filz taknak, Filz dah banyak kali jelaskan kat die, Filz anggap die hanya seorang kawan tak lebih dari ape-ape pon, tapi die cakap Insyaallah suatu hari pintu hati Filz akan terbuka juga hmm ='(
Kalau laa die tahu yang Filz cintakan orang lain selain dari die, apelaa perasaan die kan, yaallah Filz tak sanggup nak kecewakan mane-mane pihak pon.
Filz banyak kali kena situasi macam ni, haihh kenape perlu begitu, takde cara mudah ke untuk aku mencintai seseorang ? Filz nak cube jauhkan diri dari die, tapi die makin lame, makin dekat dengan diri Filz, Filz dah banyak kali cakap yang Filz bukan yang sesuai untuk nye tapi die selalu bangkang dan cakap yang suatu hari nanti kita akan bersatu, yaallah I tak cintakan you langsung tolonglaa jangan pakse perasaan I.
Nilai persahabatan lebih bermakna dari nilai percintaan, dan saya percaya hanya pada persahabatan kerana persahabatan itu lebih kukuh dan teguh untuk mengenali antara satu sama lain.
Bila bercinta saya hanya setia pada yang satu, Bila bercinta saya taknak perkara yang lepas berulang kembali, Bila bercinta saya perlukan kepercayaan antara satu sama lain dan sekarang saya dah serik dengan percintaan.

Sekarang saya masih menunggu cinta saya dibalas oleh seseorang yang betul-betul saya cinta hanya dengan pandangan pertama. Haihh
Hamboii dah dah Filz emo plak malam ni, cerita tentang cinta konon citt HAHA tapi sememang nye, Filz hanya menunggu jodoh dari Allah S.w.t

No comments:

Post a Comment