Friday 18 May 2012

Dinner with My Girlfriend & Pn Sherry

Alahai sungguh seronok malam ni, alahai haha rindu saye telah pon diubati haha tadi meet my girl and my mom Pn Sherry sayang korang sangat-sangat, dapat jugak akhir nye kite berkumpul dan bergelak ketawa bersama maaf aku banyak cakap sangat kan, haha Penglipurlara 5 Telus maklum lerr HEE sume kawan2 saye dah cun-cun dan makin tembam serta matang dah sume haha sume dah up-to-date uolls haha ! Penat lelah aku dengan Zima plan nak jumpe akhir nye menjadi jugak alhamdullillah buat kecil-kecilan kan ok tu, daripada plan nak pegi jauh-jauh kan HEE yang tak dapat join kami Farahin, Nurul Ain, Hidayah, Ungku, Tyra 4 org tak dapat nak berkumpul bersama tapi takpelaa insyaallah ade jodoh kite jumpe HEE

Comel sangat Pn Sherry malu-malu dibelakang HEE 

candit haha tah ape tah yg lawak haha

ok time Filzah malu bile lawak Filzah tak best haha

cup cakes Siti Sarah sedap thanks kawan =)

lapang nye mulut Filz gelak subhanallah haha 

comel kan ? alahai anak Pn Sherry pon ade sekali die senyum je

Atikah kelihatan terlalu lapar disitu yee HAHA 

Pn Sherry a.k.a Pn Sharifah yang awesome !

With My Girlfriend

Bersama Siti Sarah

Bersama Eton the LB HEE

Bersama Aziah

penat lelah kite selesai jugak kan Ziema tgk kami pinjam hadiah Pn Sherry kejap HEE

With Wawa aku akan rindu gelak ko yang ade angin2 sikit tu HEE
by the way die BB USER hee  

HEE duduk depan cikgu tu taknak buat pose mengancam
sekali pose macam ni plak terkeluar citt

ehh baru aku perasan yang aku comel dari tepi puihhh  ^_^
Sebelum tu Filz nak say sorry sebab buat urat pancreas dengan urat kentut korang putus sebab dengar lawak2 bodo aku tadi HEE aku takde niat nak buat lawak tadi ouhh, tu sume secare spontan haha yang penting aku dapat gembirakan hati kawan-kawan aku, HAHA aku tahu kalau takde aku tak meriah punye kan pffftt *no komen* HEE okayyy nak bagi wish kejap -----

Ehem-ehem izinkan saya menberi ucapan terima kasih kepada yang berkenaan ehem-ehem

Thanks Pn Sharifah sebab sponsor makan pada malam ini, kami appreciate sangat
Thanks Siti Sarah sebab bawak cup cakes buatan sendiri yang penting sedap
Thanks Miera sume gambar yang tag kat aku sume comel2 aku baru perasan gambar aku paling banyak maklum laa Lisa Surihani, by the way thanks anta aku balik sekali thanks
Thanks Korang sume sudi nak berkumpul pada malam yang mulia ini, aku sayang korang
Thanks for the wish tadi yee
Thanks sebab gelak bile Filzah buat lawak, HEE sorry banyak cakap sangat, Pn Sherry kata "ingatkan dah berubah, upenye banyak gelak dgn banyak cakap lagi " HEE Filzah tak kan berubah sampai bile-bile sebab kawan-kawan Filzah bole terima Filzah dgn perangai bersahaja 
Tapi kalau sume ade mesti lagi best kan tapi nak buat macam mane dah tak bole kumpul sume kan terima jelaa...

Korang aku nak cakap sikit ni...


SAYA FILZAH AQILAH BT ABD RAHIM SAYANG KORANG SANGAT-SANGAT KORANG MEMANG AWESOME, BEST, LAGI SATU KORANG TERIMA AKU SEADANYA TERIMA KASIH KAWAN =)

No comments:

Post a Comment