Thursday 8 March 2012

HELLO !

hye ! dah lame tak update blog saye ni, alahai exam laa, so banyak bende yang saye tinggal kan waktu waktu exam macam ni, alahai dah selesai 4 paper alhamdullilah sumenye berjalan dengan lancar sekali, last paper Sabtu ni, egrr HRM plak tu mak aiyhh takutt dehh haha ! heyy harini saya bahagia giler sebab killer paper dah selesai Pengajian Malaysia, tapi semalam POB pon bole dikatekan KILLER paper gak gilerr susah, aku nak nangis jawab paper tu egrr ! kebuntuan melanda time tu, haihh haha harini saye lunch dengan si Budak Sengal Nurzalila Mustafa wahh nama panjang nyahh aku bagi haha tak sangka plak die tunggu aku sampai habis paper, tulaa kuar awal sangat kena tunggu kan haha, saye budak baik kuar lambat haha ! plan lunch kat kedai Pakcik Hensem, tup tup kat sebelah kedai Pakcik Hensem ok takpelaa aku tak kesah, masuk je kedai tu terjumpe dengan kawan2 lame saye, classmate saye dulu alahai dapat laa jugak lepas rindu haha cehh padahal jumpe tiap2 hari haha Dorang kata aku makan banyak choii nasi separuh tu ouhh, lauk je banyak, time2 tengah amek lauk kan nak tahu tak sape yang ade wuuu mai mai nak habaq sikit ni, haha kami (saye & kwn2) jumpe si admire F bukan name sebenar haha chop2 time tu kawan kite sorang tu dah berdebar debar rase macam nak kawin dah haha apelaa, time tu jugak aku kacau ko nyahh hurm tulaa ko, susah kalau makan depan2 aku ni nyahh memang asik kena kacau pastu buat lawak2 bodo kan kan kan haha takpe2 hatimu tengah menduka aku tak nak luka kan lagi, haha tengah2 makan Si Joe boleh plak sendawa perghh giler kuat, memang tak senonoh haihh, Nawafil si rambut kembang geram ngn die sebab jeling2 aku tak pandang bagai choii ngade je ko kan nak kena gigit tu.. haihh tapi seriously rindu korang, Shahril pandang2 kiteorang makan alahai malu, nyott ! lain kali jangan pandang lerr haha kan dah kena loya buruk ngn aku tadi haha

*PERASAAN HARINI ---> gembira, happy, seronok yeayy bagus *thumbs-up*

p/s : mula aktif mengupdate di tumblr kembali

No comments:

Post a Comment