Saturday 24 March 2012

Dua Orang Budak Sengal yang Buli Saya Di TWEET

HAHA ! hamboii tudiaa panjang gilerr kan title blog Filz kali ni haha ! malam yang sangat bahagia tinggal bersama Norsyahirah Husin & Adawiyah Anak Panglima wahh panjang taw saye tulis name korang haha ! bahagia laa jugak, duduk hostel macam orang bodoh tak tahu nak buat ape, nak buat assignment tapi malas lak aiyhh haha alaa relex ar group assignment pon haha Filz nak share sikit dalam entry kali ni tentang twitter, sape ade twitter follow memollow laa saye di twitter yee jgn laa sombong ! Filz ok =)

I'm TWITTERHOLIC

Ok bila waktu malam saya akan mula kan aktiviti tweet tweet bersama rakan-rakan di twitter, lagi-lagi sekarang ramai rakan-rakan ku sudah beralih dari facebook ke twitter alahai dah tak boleh dah nak gosip-gosip sangat ! haha
Ok tengah sibuk bertweet dengan NorsyahirahHusin tetibe saye terbace tweet Syira dengan Farid yang sengal lagi bongok ! haha bole kentut berdarah aku gelak bace tweet dorang bedua haihhh ! dalam sibuk dorang tweet berdua Filz masuk menyelit sekejap Filz tweet bende ni je :


lepas je tweet bende ni dekat budak dua orang tu Si Mamat Hot Faridzuddin tu bole plak tweet bende ni kat aku :


Die boleh ungkit balik kisah semalam ! haha egrr malu nye, aku cume TERsalah hantar IM je, kebetulan nama yang aku nak IM tu sama dengan nama dia haihh die bole plak bawak cite TERsalah IM tu kat tweet yaallah tak ke malu, nasib baik die tak tulis ape yang aku IM kat tweet die haihh Farid Farid gilerr punye olang ! pastu die nak plan copy paste IM yang aku tersalah anta kat die semalam pastu post kat tweet eishh memang nak kena gigit mamat ni, 


tengok tu die bole plak cakap terlepas cakap mak aiyhh angin kejap dengan die, die kalau ade cousin nye Syira memang lagi berhantu ar die buli aku haihhh ! pastu yang Cik NorsyahirahHusin ni yahh aku boleh bagi gelaran kat die Si Budak Batu Api haha die laa yang menghasut Si Farid copy paste IM yang TERsalah tu haihhh tengok ni :


ni laa budak batu api tu haihh bile Syira dengan Farid dah bergabung aku memang tengelam jadi nya, geram je dengan dorang, mentang-mentang dorang sepupu dorang buli saya laa yee, haha tapi seriously nak teburai perut, kecut segala urat pancreas aku gelak sambil tweet dengan budak dua orang ni, haihh sampai Si Farid tu give-up dah nak layan hahaa, padan muka ! malam ni memang meriah tweet tweet ! itu diibaratkan tweet berantai, mula nya sikit je, tapi die punye merebak tu yang tak tahan haha dalam tweet ni jugak kite bole merapatkan hubungan silaturahim alahai !  yolaa Cik Aqilah teruskan bermadah haha ! 

p/s : nak promote sikit mehh be my follower di twitter @FilzQila

No comments:

Post a Comment