Friday 2 March 2012

Aku Bermain Dengan Emosi

Alhamdullilah first of all aku nak bersyukur kehadrat ilahi kerana telah mempermudahkan ursusan aku pada harini, hari ni aku banyak bermain dengan emosi, bangun pagi dengan hati yang agak runsing dan penat sebab assignment IT tak siap lagi, yaallah hari ni bangun awal sikit ingat nak pegi kolej awal laa kan, tapi akhir nye lain pulak jadi, dapat text dari Ziera bahawasanya "class HR start pukul 11 yee, saye ade perjumpaan dengan presiden" cehh haha aku ape lagi text member group decide jumpe kat library pukul 10 buat assignment tu pon tak kesemua nya siap sebab pukul 11 ade class, tup tup masuk je class sir cancel kelas, yaallah bagus sangat2 so kami pon settle kan assignment sebab kena submit before pukul 5 egrr so dgn tenang kami selesai kan nye fuhh tapi ade sorg ahli group kami E bukan name sebenar lepas tangan macam tu, perghh angin ouhh kiteorang sanggup tahan lapar sampai tengah hari siapkan assignment die bantai berjalan-jalan sakan choii angin mak nyah ! walaupon assignment kami buat last minute dan settle kan dlm mase satu hari sahaje perghh assignment kami gempakk babe fuhh tak sangke kami berjaye lakukan nye wahh gitu ! pastu time class Pengajian Malaysia nama aku naik doll yaallah aku lemah sangatt ! Sejarah pulak tu mak aiyhh tergagap aku nak menjawab nye ayayai ! ni sume Rifhan punye pasal die main petik je nama aku, yang Sir tu pulak memang tak bole dengar nama aku almaklum laa nama aku sama dengan nama anak buah dia alahaii, pastu balik uma kena kemas uma coz malam ade sport check, selesai je sport check yaallah bilik kami bocor aiyhh sabar jelaa mak nyahh oii apelagi alih kan barang call warden buat aduan warden cume cakap "tadah jela dgn baldi, nanti saye tolak 2 orang dari uma awak tu pindah uma lain" choii suke suki je nak halau2 orang citt ! Sabar jelaa duduk DesaSiswi ni, bayaran tinggi pastu letak aku pon kat uma paling tinggi choii memang kena banyak besabar haihh !

Tengok ni ! Tilam angkut letak kat hall sekarang tinggal rangka katil
bebaldi baldi sebab tempat bocor nya banyak ouhh

Tengok lagi yg ni, habis pakirr tu sume tercabut ! choiii

dorang ni datang singgah uma, nak buat sportcheck bagai choii
tengok tu TEAM GREENDAY flora&fauna ouhh yeayy haha


p/s : bermain dengan emosi banyak menguji ketahanan mental & fizikal

No comments:

Post a Comment