Wednesday 29 February 2012

Teringat Zaman Menari


Alahai selongkar-selongkar youtube saye jumpe video ni, lagu Siti Nurhaliza-Kurik Kundi yeayy lagu ni Filzah Najihah saya tu post kat wall saya pastu mula laa imbas kembali zaman menari dulu alahai seriously rase nak menari balik jerr, Cik Najihah kita tu sampai hafal lagu tu, pastu ajak aku menari bila aku balik nanti choii malu jerr, ko nak menari kat mane nyahh oiii hahaa
Mak aiyhh ye dulu saya penari kebudayaan sekolah rendah, naik sekolah menengah saya dah tak menari dah takut tak boleh focus untuk belajar pastu biasa laa saya sekolah perempuan, pastu yang masuk kebudayaan tu sume budak-budak Hot pffftt aku tak bole sekepala dengan dorang, pastu dorang pilih yang cun jerr hahaa aku mampu tengok dan telan air liur je tak dapat join dorang alahai sedih lima tahun aku tanggung pffftt
Tapi ade rase nak masuk kebudayaan dekat kolej, HEE tapiii... erm saya lebih prefer lakonan teater di kolej next sem maybe saya join, tengok keadaan laa 

 p/s : menari or teater errr -.-

No comments:

Post a Comment