Monday 30 January 2012

Harini Kan ~~

Haihh yaallah tak tahu nak cakap ape laa nasib hari ni, macam2 belaku dengan kelam kabut nye, dengan sakit perut nye, dengan bosan nye, dengan comel nyee alahai ~~ nak selit jugakk HEE , dengan lapar nye, dengan sedih-sedih nya alahai, dengan penat nye, dengan blurr2 nye err macam-macam laa aini
Kelas aini start pukul 9, hurm first kelas math, yaallah biase laa kan pagi2 lagi blom warm-up otak aku tak berape lancar sangat pagi2 tu, Miss ajar chapter yang lepas, haihh tak tahu laa pagi tu aku blurr sgtt dah lambat masuk kelas, pastu duduk blakang sekali plak tu aiyhh nasib badan ~~~
next kelas Pengajian Malaysia yaallah PRESENT aiyhh aduhh gelabah, script tak hafal lagi, pastu report tak print lagi, pastu adelaa sedikit slisih paham antara Erynn & Kak Lynda, filz diam jerr..HEE masuk je kelas PM perghh sir lupe ouhh yg aini patut nya ade present yaallah rase bengang pon ade, tapi dalam mase yang same bahagia pon ade alahai ~~ gedik nyee aku haha
pastu pastu kan ada sorang budak ni kan die merajuk taw dengan kite, sebab kite tak nampak die kat Student Square kite pegi tegur kawan kite yang lain alahai manja nya ko merajuk tadi Azwa haha pastu bagi kite coklat kan, haha sampai sekarang tak makan lagi awak, sygg sgtt coklat tu, alahai gedik nye Filz kan haha pastu tetibe dapat text dari budak tu " lepas present text kite taw awk, kite rinduu ni " alahai ngade nyee awk kan haha ade mase kite lepak yee manis tengok ko dengan baju kurung tadi haha
pastu otw nak ke kelas OB teserempak dengan Syira, yaallah jumpe Syira macam dah lame tak jumpe, padahal satu uma, satu bilik, ngade kan..haha pastu ngadu sakit perut sume haha klo Acap ade kat situ sorry laa Filz tak tegur, seriously tak nmpk Acap pastu jangan cakap Filz sombong pulak !
masuk kelas OB jee, err Sir kate aini ade kelas ganti 2 jam walawehh nak mengelak tak bole sooo stay laa kat GMI sampai pukul 3 sambung kelas OB balik, err mase tu aku start buat kreativiti aku yee ! HEE dah petang otak aku slow skitt berfungsi, malas nak isi banyak2 dalam otak ni, seriously bosan sangat, ape yang Sir ajar masuk telinga kanan kuar telinga kiri, yaallah teruk nye perangai Filz ape nak jadi ni...

tengok hasil aku ! siap state name Sir tu lagi HEE 

snap kat meja study aku, err nak snap gmbr sir mase mengajar err sorry aku tak sampai ati HEE
p/s : update blog sambil ditemani dengan percikan bunga api, rase bahagia & meriah sangat wee ^_^

No comments:

Post a Comment