Friday, 4 November 2011

Video ni !

video


ingat tak lagi kat video ni, aku buat khas untuk UMMI MADIHAH OSMAN 
sempena BUFDAY die, mase tu kami memang rapat sangat...
die rindu nak dengar suare aku nyanyi macam kat kem dulu, so aku buat laa video khas untuk die
tak tahu laa die still ingat ke tak video ni, hurm
saye rindu kan UMMI MADIHAH yg dulu, mane die yg dulu
die sekarang dah banyak berubah hurm =(


p/s : takpe, walau ape pon yang belaku, ko tetap kawan aku =)

4 comments:

  1. wow ! sedap nye sore dye :D
    akak nk tahu lagu nie title ape ?
    pape pon caye laa Filz.. sore kamoo sedap bangat :)

    ReplyDelete
  2. bahaha ! thanx Kak Lynda, ala malu laa
    jangan ar puji sangat !
    ouhh title lagu ni My Destiny by Jim Brickman
    thanx sekali lagi coz puji Filz =)

    ReplyDelete
  3. nanti jumpe..akak nk dengar filz nyayi depan2 ar..boley ea ? hehe :)

    ReplyDelete
  4. haha ! malu laa...tak kan nyanyi punyee
    klo ndengar suare kite lagi tunggu next video from Filz =)

    ReplyDelete