Tuesday 1 November 2011

Lega Kejap !



wohoo ! selesai satu paper Proficiency English
suke suke suke...tapi tapi suke sikit jee, tak bnyk
hurm hari ni aku tak tahu laa kenape dengan aku GRR !
aku bangun awal gilerr hari ni, awal dr Wanie dgn Erynn bangun
pastu dah siap, tepakse tunggu Erynn & Wanie siap egrr saba jelaa
pastu sampai kolej agak lambat gak laa, sebab mase tu org dah sibuk msuk dewan 
aku masuk dengan muke yg lesu, tak tahu laa kenape pagi td aku tetibe takde mood
mood aku mase tu, nervous + sakit perut
aiyy lepas jee abiz paper, call ATIKAH.. die selalu taw, klo exam misti text aq
pastu ckp aku lambat laa apelaa, aiyy sabo jelaa, tak tahu hari ni kenape ramai nak jumpe aku
hurm Azua rindu aku, siap tunggu kat tmpat aku letak beg, pastu si ATIKAH pon text nak jumpe aku
tah nape tah, padahal dah nak balik Klang dah, nnti jumpe ar kat sane je kan #gedik tapi takpe
nasib baek ko kwn aku, aiyayai ! pastu DIE pon nak jumpe aku, hurm tapi dpat laa jumpe gitu2 jee
DIE malu aku pon malu, tak tahu kenape tetibe malu semacam, aiyayai !ok hari ni
aku dapat balik Klang ! moksu plak sentap ngn aq tak nak amek bagai, 
egrr ! mintak tolong skit pon tak bole...eishhh 


p/s : "awak hari ni pakai baju biru same dengan sayela awk,ahaha tak rancang pon kan
ok saye tgk rambut dah potong ade kemas laaa
suke suke suke =)"

No comments:

Post a Comment