Saturday 19 November 2011

Gelak BESAR

yeayy ! moksu plan nak bawak aku ngn adik2 pegi tgk
MEGA MAHARAJALAWAK ! aku tak minat
tapi aq kene pegi ,teman kan adik2 aku, coz mama tak dapat join 
Abg Boy & Untie Sue pon join sekali, warghh ! best jugak laa
mase mule2 datang tu, kite orang kene beratur lame gilerr bhai
aingin pon ade coz, dorang ble dulu kan family peserta ayayai ! tapi kiteorang chill jee
dah laa tiket free kan, so ikot je rules, ramai jugak laa 
first time aku pegi tengok program yang LIVE kat TV haha
mule2 agak batak, lame2 aku rase menyampah pon ade yelaa bnyk sangat pantang larang kat sane
nak pegi tandas pon ikot mase, die bagi 3 minit je pegi tandas, gilerr tak ke buat org kelam kabut
pastu ikot je ckp dorg, die sruh tepuk kiteorang tepuk ahaha..tapi 
ade satu segment ni, adik aku ble plak TER gelak kuat malu aku sume org pandang
coz mase tu bkn nye peserta yang buat lawak, org yg organize tu yg buat lawak
tu pon adik aku ble gelak kuat gilerr, malu aku...dah laa duduk sebelah die
aku hanye tutup muke dengan beg aku..ahaha..

ok fine aq nampak gemuk

ni lagi laa nmpk gemuk ! cop tu bukan temenung yee



Jiha, Awin, Uncle Ejad, Moksu Erynn

tiket MEGA RAJALAWAK warghh ! batak kejap

hurm sedang discuss nak pegi makan kat mane..-.-

DUA ORANG BUDAK SENGAL

p/s : taknak pegi lagi, duduk uma tengok kat TV lagi bagus 

No comments:

Post a Comment