Saturday 1 October 2011

Peanut Choc + NESLO



HEE hari ni aku tak tahu laa ape nak buat
gilerr bosan otak aku buntu tak tahu nak buat ape..#egrr
malam tadi aku tido lambat sebab aku berusaha nak menyiapkan assignment PMG 
tapi malang otak aku tak bejalan langsung, aku hanye buat separuh jalan je =(
dah tido lewat semestinye bangun lewat kan, aku bangun pukul 11 agrr tak perasan 
dah nak tengah hari upe nye..nasib laa..
bangun pagi aku try nak sambung balik siapkan assignment PMG
tapi still tak bole, aiyy tak tahu laa ade je masalah..dah tak bole nak siapkan assignment
aku ape lagi spent time depan laptop on9 je memanjang
pukul 3 ptg aku still tak isi perut aku dengan ape2 mknan lg
tengok kedai maksu pon tak bukak, tak tahu nk mkn ape nyett !
aku cadang beli PEANUT CHOC dgn ROTI mkn dengan NESLO
fuhh memang kenyang, bole tahan sampai mlm kott
makan due keping pon dah kenyang aummm !
dalam mase yang same gak aku ingin bersaving dan berdiet HEE
klo aku amalkan setiap ari comfrim kurus mcm dlu,
tapi aku plak yg nnti jemu kan..makan roti dgn peanut je herm @_@

p/s : rindu masakan nenek egrr next week QEEYLA balik !

No comments:

Post a Comment