Monday 3 October 2011

Monday Yang Nyott -.-


new look of HELMI NAWI die tunjuk rambut die lagi kat aku,
ok laa makin smart klo tak asik kene kutuk je kan HEE

muke die macam nk kene lempang je kan...agak geram skype dgn die ni,sakit tekak
aku cakap dengan die jerit2 #egrr


Harini aku bangun tido dengan penuh rase cerianya,
sebab malam tadi baru lepas rindu, saye berskype dengan someone HEE
third time skype with Helmi Nawi, HAHA ! die ajak skypekan so tak kan nk tolak
lame gak kami borak ngn lepas kan rindu wahh sengal bhai malam tu
aku jadi tak betul bile skype ngn Helmi yg sengal
Lepas skype ngn die aku skype dgn Nawafil nyott, kesian plak kat die sebab
 dr ari sabtu die nk skype tp tak jd, ade je masalah ahaha
tulaa bangun pagi dengan mood yg GEMBIRA tetibe dapat text dr JOE yg mengatakan
bahawa hari ni ade 'speaking test' #egrr make me angry sebab baru bagi tahu
memang macam NYOT, sampai je kolej Majid cakap aku same group dengan die,erynn,abg khai
ok laa tu aq sikit pon tak gementar, tapi cuak gak laa mase mule2..tapi aq control HEE
lepas sudaa speaking test aku dengan Erynn pegi menunaikan tanggungjawab kami pegi MENGUNDI
wahh first time taw, sampai je tmpt mengundi aku kene tegur bhai, #egrr
makcik tu ckp "dek pakaian macam adek ni tak bole pakai pegi ke kolej ye, awk kene pkai baju kemeje labuh skit sampai punggung" aku pun dgn lemah lembut menjawab" maafla ye, saye tak tahu plak tak bole, sebab saye dah bnyk kali pkai" pastu makcik tu pon lepas kan kami, HEE yess tak 
kene compound WOHOO !
lepas je mengundi aku pegi lunch dgn Erynn, lauk pauk plak dah nak abiz
aishh, takpela makan je ape yg ade...lepas lunch aku pegi cucuk duit,
before tu aku call mama, mama kate blom masuk lagi
ok takpela aku tunggu sambil2 tu aku lunch dgn Erynn, then dapat text dr mama bahawa mama dah bank in kan duit, THANK YOU MAMA LUV U ! MUAHH
so aku pegi cucuk duit, masuk kan kad pastu tetibe mesin tu buat hal plak
aiyy sabar jelaa, nasib baek bole klo tak aku nk makan ape nyahh oii..
pastu aku singgah beli ketas lukisan,#egrr untuk assignment Arab kene lukis2 plak
sabarjela,pastu harini aku balik sorang2 tanpe Erynn sebab die balik uma kakak die
esk jumpe trus kat class..HERM tapelaa nak wat cmne kan
tulaa hari isnin minggu ni buat aku jadi kelam kabut, tapi nasib baek aku dapat selesaikan nye =)

LAYAN LAGU NI JAP ! HEE

p/s : #now update blog sambil pakai kain batik ala2 gadis melayu gitu
agak kebatakan -.-

No comments:

Post a Comment