Sunday 30 October 2011

Final Exam !




Warghhh ! esok dah mule dah final exam
 hurm rase nak undur jee mase, cepat gilerr mase berlalu
dah nak abiz dah upe nye sem 1, takut laa
takut nak amek exam ! memang laa kene study, tapi tapi tapi agak malas
makin nak final makin malas, aduhh ! tak bole macam tu Filz
'kemon laa' semangat laa skit untuk final !
rase nak undur jee mase kat dalam kelas yang sangat laa menyeronok kan
first sem ni alhamdullilah aku takde skip class langsung ! bagus kan kan kan 
HEE ! sakit2 pon aku still datang gak kelas, hurm tapi tulaa cume tak bermaya jee
tapi takpela yang penting aku dtg laa, hurm rase nak flash back mase presentation, 
mase mule2 berkenalan ngn kawan dalam kelas mase first day dulu ! aiyy
next sem maybe tak dpt dah sekelas dengan kawan-kawan kelas aku lagi
nanti ade rombakan, hurm tak suke tak suke malas nak cari kawan baru
egrrhh ! tapi kawan-kawan kelas aku mmg best laa oii
walaupon ade2 orang yang aku kurang rapat, tapi kire nye
semua orang dalam kelas tu aku tegur takde sorang pon kan tertinggal ???
hurm rase nye takde, ya ya ya ! HEE

p/s : asik mengupdate blog jee, bile nak study nye cik FILZAH oiii !

No comments:

Post a Comment