Saturday 29 October 2011

Ehh Dah Baru Laa


Title tu menjadi kenangan sahaje =)

Ehh ! ahaha dah baru dahh, 
wahh title pon baru taw, kenape aku pilih title nye Biskut Marie ???
hurm bukan dah takde idea tapi tapi tapi
ni sume idea Kak Yan yang cadang kan tukar title tu
sebab semenjak dua menjak ni aku try utk berdiet dengan makan Biskut MARIE
wahaha ! mmg tak ble blar laa kan aq pon iye kan aje, 
tapi comel tak ? ahaha, aku main blasah jee letak
pastu lagu pun lagu baru yaw ! HAHAHA !
lagu tu pulak lagu yang Kak Yan bukak mase aku tengah sidai kain
hah lagu ni laa aku menari sambil sidai kain kat branda hostel aq
bahaha mmg mase tu xde org yee nk tgk, tapi Kak Yan gelak sambil ckp " bongok laa FILZAH nie"
ahahaa, saje je sebab mase tu kite orang berdua je ade kat uma..so tak nak rase bosan
aku buat laa macam tu, ahaha tapi mmg lagu ni buat orang nak menari pon
ehh cube korang try buat kat uma pasang lagu ni menari sambil sidai baju
perghh comfirm #terbaekk laatambah-tambah lagi kite tak mandi pagi lagi kan
hurm mmg cun laa kan any way ni lahh blog baru aku
harap korang selese membace nye, klo ade sebarang komen,ohh saye dah 
siap kan dah ruangan utk mengutuk/memuji bagai ! so dipersilakan ajee
jangan segan, Filz tak kan marah punye, tapi Filz akan kutuk balik korg punye blog !
wahaha ! takde laa Filz tak macam tu  =)


p/s : hey say ! I Love You

No comments:

Post a Comment