Friday 21 October 2011

Cube Jauhkan Diri Dari DIE

Stay Away From Him !

Muhammad Nur Faizudin Bin Abdul Roni ( JOE)
DIE yg aq rahsie kan selame ni  !  Hensem tak ?? hee
~adik sedare die ni lah yang buat kan kami lagi rapat mase mule2 dulu =) ~


Semenjak dua menjak ni, aku try jauh kan diri aku dari DIE
aku tak sanggup nak hancur kan hubungan orang
tu bukan diri aku yang sebenar, memang dalam hati aku ade simpan rase suke pade DIE
tapi..aq rase lebih baek aq tarik diri dan cube jauh kan diri dari DIE
lagi pon aq tgk DIE dgn gf die makin syg menyayangi antara satu same lain
gf DIE pon baek, lembut jee org nye, sesuai laa utk DIE
sekarang aku nk bukak lagi satu buku utk lupe kan DIE
TAPI...
hurm biase laa mule-mule memang kite susah nk lupe kan org yg kite syg
tapi nnti lame2 ok laa insyaallah ! 
aq rase DIE pon perasan yang aku makin nk jauh kan diri dari die
Nawafil memang dah tahu lame dah, Nawafil pon sokong sebab utk kebaikan DIE jugak
sekarang aku dah jarang text DIE, DIE pon dah jarang text aku
klo aq text die pon tnye bende yg penting jee, tapi kadang2 die buat aku sakit ati dlm text grr !
hari tu mase class volley DIE memang buat aku sakit ati,
tapi saye mintak maaf sangat sebab baling kertas attendence tu kat badan die
dengan muke aq yg bengang, pastu dah berani nk kutuk mengutuk dah
nasib baek aku jenis yang tak kesah hurm -.-
sekarang aku dengan DIE rase mcm dah btol2 rengang dah tak mcm dulu dah
bgus laa, walaupon sakit tapi aku kene terime kenyataan jugak


p/s : hurm harap DIE tak bace post aq kali ni ! 

No comments:

Post a Comment