Tuesday 27 September 2011

Tuntut =P


sorry aku curi gmbr korang HAHA saje buat keje jahat
ahaha..=D 
Hari ni aku suke sangat ade orang belanje 
dapat aku save duit skit utk next week, coz next week aku tak nak balik
aku merajuk cehh takde laa..ala cume malas je nk balik
ahaha Hari ni aku tuntut roti canai kat majid ngn nawafil peduli ape aku
ahaha, nawafil yang sruh ingat kan..kebetulan tergerak plak ati
nak tuntut herm nasib lerr,
makan roti canai perghh gilerr kat kedai mamak 
otw nak ke hostel aku, tak tahu plak nape aku ngn erynn ble nak ikot dorg sampai ke sane
aiyayai ! kang tak ikot dorang kate ape plak kan...
so ikot jelaa aku makan roti canai je
tak nak laa order melampau sangat..org blanje kan
so tak sedap ati nak order bnyk2 kesian pon ade kat dorg

p/s : thanx Majid & Nawafil blanje aku ngn Erynn
lain kali mintak tolong aku lagi yeee =)

No comments:

Post a Comment