Monday 26 September 2011

Assignment PHR



Arggrrr ! geram nye harini
tension pon ade+penat+panas+kelam kabut+sedih
rase nak jerit takut nnti kene berhadapan dengan MISS BIBI
herm tak tahu la weiii, aku bengang 
mane tak nye aku dah penat-penat buat dah follow format yg miss bg
dah ikot sume nye, tetibe miss kate salah..='(
aku nak buat balik, tapi miss kate alaa saye potong satu markah je
argrrr tadi belah beleh tahu tak nk buat balik ke nk biar kan je
pastu miss tengok yg laen pon bnyk salah
yang anta sama ngn aku sume ade gak slah nye
Erynn, Majid, Nawafil...herm masing-masing ade salah sendiri
tapi aku rase aku punye bnyk kot..aku sedih sedih sedih
dah tak tahu nak buat ape, tapi td try attract attention miss 
hopefully die tak potong bnyk markah

p/s : dua kali pegi kolej dengan kelam kabut nye 

No comments:

Post a Comment