Tuesday 13 September 2011

Breakfast with Acap


cop2 ni bukan acap
acap yang kat bawah ni =)


yeah ! itu die Acap ahaha =)
same tak dengan yang atas ???

Ahahaha ! kelakar sangat breakfast ngn Acap pagi tadi
die mcm malu2 je jumpe aku..tersipu sipu bagai..
nasib baek Nawafil teman kan die klo tak tahu la ape jadi ngn die..
confirm die tak bersuare punye..
aku macam biase larr, di temani oleh Erynn, Syira, Adda
tapi dalam ramai2 tu aku dengan Erynn je makan time tu, agak malu ar gak tapi buat bodo je..
tapi kan mase tu aku asik borak ngn Nawafil je, abiz tu Acap segan2 nak bukak mulut..
dah la aku ni banyak cakap, Nawafil macam biase ar,die dah kenal perangai aku macam mane
die layan jela aku,tapi td kesian gak kat Acap..die nak jumpe aku tapi last2 aku borak ngn Nawafil
tapi die pon bincang ape tah ngn Syira aku malas ar nk masuk campur kan..
upenye Acap suke tengok muke Erynn, selame ni die ingat Erynn tu Filzah..ahaha
kelakar nyahh..pastu upenye Acap ni jelez la pulak aku asik borak ngn Nawafil..
die ble sent msj kat Nawafil "date la puas2 naa" 
ahaha..aku ngn Nawafil gelak je,
date mende nye..kiteorg borak2 kosong je..pastu bkn borak ngn aku je..
sekali ngn Erynn apela Acap ni..salah paham lerr
yang penting tadi ok laa jumpe Acap..mate die coklat..
die marah aku panggil die IDLAN PON PON
tapi mmg same kot..ahaha..

p/s :klo Acap bace post aku kali ni, hope die tak amek hati..=)

No comments:

Post a Comment