Monday 12 September 2011

12/9/2011


herm hari ni aku tak tahu la ape masalah yang belaku,
ade sedih,ade gembire,ade sakit..ahh macam2 lar..
hari ni aku masuk class permulaan class memang meyeronokkan..
walaupon miss tak dapat msuk sebab ade meeting, kiteorg kene siap kan keje yg miss bg, 
tu takpe la,lepas class aku trus gerak gi makan ngn Erynn dah lepas makan au gerak gi ke teksi
tapi otw nak pegi ke teksi tu aku ble plak nak tejatuh lepas DIE panggil2 aku kat tepi jalan..
aishh malu nyeee..dalam hari yang same gak, aku gado ngn DIE, dengan secare tak sengaje
tak sangke plak DIE x ble gurau time tu, aishh..terpulang la pade die nk marah ke ape..yg penting aku dah
say SORRY !
pade date yg same gak, aku dapat cite dr kwn aku tentang DIE..
sedih gak la dengar cite tentang DIE dr mulut org laen..
kawan aku cakap DIE sebenarnye tak suke aku..=(
tahu tak aku malu sangat, sebab selame ni die cakap DIE suke kat aku
dan kiteorang mmg dah suke same suke, cume aku tak mengharapkan ape2 je dr DIE 
sebab aku faham situation DIE macam mane,aku MALU sangat sebab aku luah kan sume perasaan aku kat 
DIE selame ni, ingat kan DIE jujur dgn aku..
tapi tak tahu lar..tu sume dr mulut org, kite tak bole nak dgr 100% sangat..
herm dalam mase yang same, aku tak sihat plak mase ni...sakit mate nyahh..
adoii..aku mmg tak laa nak amek MC coz aku tak suke amek MC aku tak nak tinggal class..
sayang kott..tapi ade berite gembire..ade org ajak date..hehe
date dengan ACAP ! ahaha..mmg tak ar aku nk jumpe die berdue je, aku akan bawak kwn aku
bersame,ACAP nak sangat jumpe aku..sebab die nak jumpe aku face2face mcm mane..
so aku tak kesah larr..jumpe jela..=)

No comments:

Post a Comment