Sunday 21 August 2011

Tak Sangke ! O_O

Sekarang aku dah buka buku baru,cuba lupe kan bende yang dah lepas
sekarang aku rase bahagia sangat disamping family aku dan juga kawan-kawan
Herm, new post aku kali ni menceritekan perasan aku yang dalam kegembiraan yang aku
 sendiri tak sangke ia dtg begitu cepat selepas dilukai,
cerita nye berbunyi begini,
Lokasi di kolej poly-tech mara kuala lumpur
First day aku datang daftar kat kolej ni, aku ade terjumpe dengan seorang lelaki yang aku rase yang die akan jd kwn aku satu hari nnti, aku suke penampilan die walaupon die ade sedikit kekurangan yang aq sendiri x peduli dengan kekurangan yang ade pade die,hari pertame aku hanye lihat die dr jauh je,esk nye dengan secare kebetulannye die satu group ngn aku plak mase hari orientasi,aku hanye pandang dari jauh dan x mengharapkan ape2 pon, tapi bile class mule aku jumpe die dalam class yang same dengan aku...wahh sungguh ku x sangke sekali, tapi aku layan macam kawan je..bile die dapat tahu yang aku dah putus, die cube nak rapat kan diri dengan aku, dengan secare tak langsung nye die luahkan perasaan die selame ni pade aku bahawe die suke pade aku "die salah seorg 'admire' aku", aku dengan tak sangke nye aq bace text die sambil tersenyum sebab die pon suke aku jugak =) so pade malam tu kiteorang luah kan perasaan masing-masing yang dah lame terpendam,tapi dalam mase yang same die sekarang dah ade GF  so kiteorang hanye kwn rapat sahaje,"special frenz" aku rase sdih tapi aku simpan je sebab aku rase mybe ade hikmah disebaliknye..sekarang hnye aku dengan die sahaje yang tahu hubungan kami macam mane =)
kalau ade jodoh tak kemane kan, masalah nye sekarang aku dah rase malu nak masuk kelas lepas luahan dari hati ke hati herm tak tahu lar lepas ni mcm mane, kami akn cube belakon dan cube tutup rahsia kami berdua dan buat macam biase je nnti bile dalam kelas...kami akan borak hnye melalui phone sahaje =)

p/s : orang nye dirahsiekan buat sementare waktu..shutttt !


Love is powerful =)




No comments:

Post a Comment