Thursday 25 August 2011

Nak Raye !

Nak raye nak raye ! ahaha..4 ari seblom raye aku dah balik dah, fuhh ingat balik dapat la relex upe nye mama dah siap kan keje untuk aku..herm nak tak nak kene lar buat kan..klo tak mama tarik balik baju raye aku..herm bole jadi ke macam tu..herm mustahil larr..ahaha..Kemas uma  adalah keje yang aku paling malas sekali nak buat..selalu aq buat pon main-main..supaye aku tak rase penat dan bengang bile buat keje uma..hehe..
Mama kakak dah siap kan keje uma..malam ni buke luar aek KENNY bole ?? ala bole larrr...ahaha

Kerja uma yang telah diselenggarakan oleh FILZAH AQILAH 

Lap almari

Kemas bilik

Sapu uma

Mop lantai

Kemas almari lap tingkap

klo mama tak caye ni gambar nye..herm cehh macam la mak aq bace blog aku ni..adoii #shengal

Terbaekk bhai..ni Filzah Najihah punye keje ar ni..sengal..
tp nice plak aq tengok, tp agak pelik skit..herm..=)









No comments:

Post a Comment