Thursday 9 June 2011

Apabila Kebosanan Melanda


Kebosanan Melanda Filzah Ohh no !! takut dehh haha..apabile bosan sume org akan rase boring..hah ape aku mengarut ni...hah maklum ar update blog pon dalam mood bosan paham-paham sendiri jela sape yang bace post saye yang ni ye..klo aku bosan aku buat bende bodoh iaitu 'korek hidung' or tengok gigi aku still jonggang ke tak haiishh pelik kan aipp dah kate bende bodoh...
Aini bosan terlebih kot nak karaoke pening ar nak pilih lagu ape yang best sebab sekarang banyak lagu yang tak best,tapi tibe-tibe je adek aku dapat lagu dari negare seberang lagu indon ar senang cite..mmg menyentuh jiwa ku..syahdu gile..
TAXI BAND- HUJAN KELMARIN




Dah puas dengar lagu tu kite orang buat bende bodoh lagi...tangkap gambar ala2 poyo dan buruk..tak caye tengok..LAYAN !!!

tengok muke kami macam ' SETH TAN ' owh no !! shit..
hah !! maen ngn kucing kami MIZ TIENA

ape bile kesengalan melanda diri ku ~~

" shuttt Jiha diam kakak nak bepikir jap, x payah ar nk tngkp gmbr "

haha !! yang penting bile dah bosan kami cube imbas kembali cite2 MAHARAJALAWAK hah !! tibe2 teringat SATHIA sebut kat ML " ANDA TERKONO" <------- fasz suke ayat ni =)










No comments:

Post a Comment