Tuesday 7 June 2011

PENING PENING ~~~

Pening pikir pasal mase depan.
Hah !! dah lama tak update blog..sorry ar ade problem skit, hah tengah pening ni pikir pasal mase depan yang kite sendiri tak tahu ape yang akan berlaku...risau pon ade ni, sume orang nak mase depan nye cerah, jadi aku sekarang dielande masalah yang rumit untuk diselesaikan .
Pade 27hb Jun 2011 aku nak berangakat ke alam kampus bersame dengan rakan- rakan aku yang lain...ATIKAH & UMMI MADIHAH kami dapat masuk kolej yang sama,dan course pon same HUMAN RESOURCE x sangke sangat kami dapat sama kolej dan kursus yang sama...masalah nye skarang aku ade problem dengan kelas memandu aku lagi..klo bole aku nak selesaikan sebelum aku msuk kolej,tapi bende ni kite tak bole nak jangka kan...sume nye dah ditentukan oleh tuhan kite je kene hadapi ngn tabah...aku tak tahu lar nak selesaikan masalah ni macam mane,kene banyak besabar...

No comments:

Post a Comment