Saturday 21 May 2011

Saje-saje =)

herm..new post aku kali ni lain sikit cite pasal syok sendiri..hahaa..semalam aku pegi rumah kawin Kak Ain & Abg Inas memang tak sangka plak sampai nak turun siap makan sekali niat nak hantar banner je....memang malu gile x penah penah aku pegi uma kawin pakai baju t-shirt dgn seluar jeans ramai pandang tapi peduli ape dah tuan rumah jemput masuk kami pon masuk jela...tapi dalam malu-malu kite orang sempat bergambar kat pelamin kak ain...peduli ape orang nak kate....aku ade gambar aku yang syok sendiri mengalah kan pengantin..haha..!!

PHOTOSHOOT


herm mase ni dah nak tegelak dah aku dibuat nye...tapi macam nak promote baju tu je kan...hehe =D


owh shit !! i look fat...haishhh...


ONE HAPPY FAMILY =)


NICE i like..=)


time to sengal...haha..=D


hah tu die pengantin perempuan KAK AIN...kecik je orang nye..jiha lagi besar..haha...=D


BY THE WAY SELAMAT PENGANTIN BARU PADA KAK AIN & ABG INAS =)

No comments:

Post a Comment