Tuesday 20 August 2013

Come Back


Saya Dah Besar 

Assalamualaikum, hyeeeeeee ! yeayyyy hari ini saya terasa nak buat come back setelah beberapa bulan tidak menghupdate blog dan saya sangat rindu dengan ruangan meruntum kalbu ini hahaha
Okay ini entry ringkas sahaja, untuk makluman kepada reader blog saya, sekarang saya telah pon melalui sem akhir untuk course Human Resource Management, permulaan yang agak memberansangkan dan saya gembira sangat sebab saya dah sem akhir sebelum kami kami semua pelajar HR akan menjalani process Latihan Industri (Practikal).

By the way nak share sikit, baru baru ini Filz baru je menjangkau umur 20 tahun, alhamdulillah SAYA DAH BESAR, hihi insyaallah saya akan mula mengatur perjalanan hidup saya dengan baiknya mulai sekarang dan akan menjadi lebih matang dalam menempuh segala masalah, doakan yang terbaik untuk Filz okay =)

No comments:

Post a Comment