Tuesday 25 December 2012

Saya Mintak Maaf, Hey !

Assalamualaikum, entry kali ini khas untuk my special friend or kakak.

Dear, Erynn
Awak saya nak mintak maaf okay pasal twitter, saya tak sengaja unfollow twitter awak, saya ada sebab saya tersendiri terunfollow awak dengan kawan-kawan lain, saya mintak maaf sangat, saya nak follow awak balik tapi awak block awak punye tweet so kalau saya follow awak mesti kena dapat dari persetujuan awak dulu so saya malu, dekat twitter saya selalu ade mention nama awak bila saya borak dengan Syira, tapi just tulis nama awak je, sebab saya tak dapat nak mention awak. Saya dapat tahu yang awak ade tanya Syira pasal saya unfollow awak, saya tak tahu nak buat macam mane dah, phone number sume hilang tahu, tu yang cari profile awak balik try mention awak through profile nasib baik boleh. I'm so sorry, Filz tak pernah benci Erynn, Filz tak pernah benci kawan-kawan Filz, walau macam mane sekali pon awak tetap kawan saya. Again, I'm so sorry. Filz tak pernah sakitkan hati kawan, ni kali pertama. Jadi Filz nak mintak maaf sangat, kita still jadi kawan baik kan ? Filz harap begitu =)


Sincerely, Filzah

No comments:

Post a Comment