Saturday 25 August 2012

Cebisan Raya Sebelum Exam warghh !!!

Assalamualaikum, hye semua ! cebisan raya sebelum exam bermula, warghh !!! Lepas raya ade exam ouhh ! rabak mata ouhh nak mengadap sume buku, HEH -.-
Ok sebelum nak exam kite kena laa raya sakan, raya selagi bolehh ! wahh gitu, semalam jumpe sedara saya dari Vancouver, Canada awesome ! dah dua tahun tak jumpe, dapat jumpe dorang dua tahun sekali jer, hukhuk ! ehh mase first time jumpe dorang saya free hair, sekarang saya dah lain laa, saya dah bertudung, dorang tak terkejut pon, sebab dorang dah tengok picture saya dekat facebook ! HEE
Sekarang Aria dah 4 tahun, haha alahai suke nye die tangkap gambar, ok jom layan gamabr dibawah *wink wink*

HAHA comel kan die, memang tak sombong 

tengok die post ! haha


Next raya sakan bersama dengan rakan sekolah warghh ! dorang ni lagi laa, nak layan kerenah masing-masing memang ponat den HAHA first rumah adalah rumah Atikah, uma Eyka kiteorang singgah kejap je, minum ape sume pastu bawak lari Eyka haha ayat biasa mak Eyka "haa tengok kawan-kawan tika sume pakai tudung ko bile lagi tika ?" haha Eyka diam je, pastu marah kiteorang plak, "tengok dah laa tahun lepas cakap camtu, tahun ni pon sama gak ayat die" HAHA kesian Eyka, next house adalah uma Farahin, haaa die ni kiteorang call tak angkat2 serbu uma die, haa hamek ko tak mandi lagi, haha peduli ape serbu masuk jugak, suruh die siap2 then lepas beraya uma die, kiteorang bawak lari die jugak pegi rumah yang seterusnya warghh !! kalau orang dah bertambah makin tambah meriah laa lagi suasana beraya kami HAHA 
Next house adalah rumah Cikgu BM kami Puan Rashidah yeayy uma Puan Rashidah ni pon kami main serbu je, mane tak call banyak kali tak angkat ! nasib baek Cikgu ade kat uma, HEH itu pon Cikgu dah nak keluar daa, ayayai ! ok situasi di hadapan rumah Puan Rashidah ye, time dah nak balik daa, aku duduk sit depan sebelah driver, Farahin duduk belakang aku, ok dengan tak sengaje nye aku tutup pintu kereta, tapi tangan farahin ade kat pintu kereta sit depan tu, aku tak perasan aku bole tutup pintu sekali si Farahin jerit "wei tangan aku, tangan aku, tangan aku !!! " aku boleh relex lagi kat depan goyang kaki HAHA pastu aku tolah upenye aku yang sepit kan tangan Farahin haha aku bukan takut, aku boleh gelak tak henti-henti haha ! funnehh kott ! HAHA 
Next house adelah rumah kawan baik saya, Ain yeayy ! die ade rumah, die nampak lain sangat, tapi takpelaa saye faham ='(
Next, gerak Setia Alam rumah Puan Asiah Cikgu Sejarah saya hahaa rumah Cikgu besar, yang paling tak best nye, ade geng lelaki ouhh, HEH ! ni sume Aziah punye plan, yaallah bagi tahu Farid die pon terkejut, sebab memang plan perempuan je beraya, ni nak ajak2 geng lelaki plak, dah laa aku tak kenal haihh Aziah Aziah apelaa ! *sigh* Pastu gerak uma kawan2 lain, dan semestinye rumah last adelah rumah Saya heh dorang kate rumah Filzah je ade makan, HAHA sengal ! ok jom layan gambar raya kami *wink wink*

candit ! Eyka memang tak bole duduk sebelah Farahin cengitu laa jadi nye 

Last Snap sebelom dapat duit raya dari Puan Rashidah yeayy

kawan sebelah meja, Si Budak Tangan Kidal ! HAHA ni laa budak yang tangan tersepit tu HEE

snap dalam kereta otw to Rumah Puan Asiah

kawan saya cun kan, mama suke tengok Eton, dan saye jelez -.-

Rumah Azimah, suke tangkap gmbar dekat rumah die, ala2 kampung gitu HEE =)
p/s : ape cerita cebisan raya korang plak ? tak kan duduk rumah kott !

:: FF ::

No comments:

Post a Comment