Friday 15 June 2012

Cinta Terpendam

Morning !
last night, saye mimpi kan awak
saye rindu awak, saye nak jumpe awak
awak rase-rase next sem kite dapat jumpe tak ?
Saye selalu selisih dengan awak dekat kolej, tapi hanya JELING je
Saya tak tahu kenapa saye suke awak
Maybe satu hari nanti kite akan jadi sahabat
Saya suke cara awak yang biase-biase sahaja
Saya takut je kalau-kalau awak dah ade teman istimewa
Itu maybe akan buat saye rase hampa
Saya tunggu je saat-saat awak tegur saya tapi....
Saya tak tahu kenapa saye menaruh harapan dekat awak
Saya tak tahu kenapa hati saya tak bole terima orang lain selain awak
Saya pernah senyum dekat awak
Saya pernah jalan sebelah awak
Saya pernah terserempak dengan awak
Saya pernah dengar suare awak
Kawan-kawan saya pon tahu saye suke awak
Ada yang sampai nak satukan awak dengan saya
Tapi saya yang tak nak, sebab saye bukan jenis perigi cari timba
Awak selalu buat saye tertanya
Adakah awak suke saya juga ?
Adakah awak pon mempunyai rase yang sama?
Last paper exam saye nampak awak, yahh muke awak ceria sangat
Muka saye pulak muram masa tu, sebab saye rase kite akan mule berjauhan next sem
Sem ni selalu laa jugak jumpe
Saya selalu cakap dalam hati setiap minggu hari khamis
"yaallah kalau die betul jodoh aku, temukan lah aku dengan die harini"
Alhamdulillah memang setiap minggu jumpe ade miss satu dua minggu
kadang-kadang terlebih jumpe plak ! HAHAA REZEKI
Saya nak kawan dengan awak, tapi tak tahu macam mane nak mulakan
Takpela maybe rezeki saya hanya dapat tatap muke awak je every week HEE
Harap dapat jumpe awak next sem, harap next sem antara kite akan mule berubah menjadi satu

p/s : kalau ade jodoh tak kemana kan =)

No comments:

Post a Comment