Tuesday 27 March 2012

Baru ! Bau Kedai Lagi

Alamak ! haha telepas cakap lak aiyhh haha, heyy korang ! hah tajuk agak peli sikit haha, harini kan aku pergi kolej halamak wa cakap sama lu ramai gilerr pakai tudung same jenis plak aiyhh dengan aku ! hahaa mentang-mentang tudung tu dah HOTTT sekarang kat kolej aku, semalam dorang buat jualan dalam kelas wuu ! ade yang jual sehelai RM10, ade yang jual RM12, ade yang charge mahal RM15 haha hurmm aku beli sehelai je, HEE hanya nak mencube, tapi aku dah rase serik ni nak beli tudung tu, nipis sangat, tak brape berkenan lak aiyhh kalau sekali sekala bole lerr pakai tudung tu hahaa
aku lebih selesa pakai tudung bawal dengan selendang ! haha
Kak Lynda pakai tomeii ! haha tapi yang best nye, Kak Lynda sempoii, tak basuh lagi die dah pakai perghh BAU KEDAII KOTTT haha alolo akak puji kite kan ! FILZ PAKAI CANTIK ! sekarang Filz nak puji akak plak AKAK PAKAI TOMEI SIKIT DARI FILZ ! hahaa sape2 yang pakai tudung ni mesti nampak cantik punye, kalau pandai gaya kan cantik laa jadi nye HEE  

Tengok Tudung Baru ! CHOPPP !!! tak bau kedai yee dah basuhh dahh HEE 


After Lab Test !
|
|
|
|
|
V

Dengan si Budak Gajet !
Dengan Si Budak Muncitt !


p/s : makan malam kena sekat ! HEE dah telebih belanja dah ni haihh -.-

No comments:

Post a Comment