Thursday 19 January 2012

Ummu Aiman



HEE Filz mampu tersenyum dan rase terharu sangat sangat bile kawan yang tak berape rapat 
dengan Filz tulis macam ni kat timeline fb Filz terharu giler gilerr
thanks Ummu Aiman tulis macam tu kat timeline fb aku, yaallah aku tak tahu nak kate ape bile dapat post
macam tu dari ko tau, haihh ok Ummu Aiman ni kawan baru di kolej aku
sebenar nye kami kawan dari sem lepas lagi, kami jarang jumpe sebab course lain-lain
dulu satu hostel laa dengan aku tapi sekarang dah tak dah, die dah duduk luar
hurm sedih taw biler dpt tahu die duduk luar, sebab nak plan dinner sama2 pon dah susah
bole jumpe kat luar je, ermm takpelaa..sem 2 ni kami selalu berjumpe, mesti selisih laa
dan aku pulak kalau dengan orang yang aku kenal aku tetap dengan sifat peramah aku laa
tegur walaupon HYEE ! lepas tu senyum dengan penuh ikhlas, itu memang sifat aku
Ummu maybe baru kenal aku ni jenis yang macam mane kott, aku sudi nak kawan dengan die
lebih rapat lagi, die pon sama jugak, hari tu ade plan nak lepak sama2 tapi tetibe
tak bole sebab Ummu ade hal so terpaksa laa cancel hurm takpe, insyaallah next plan 
comfirm menjadi punye, Filz jenis mudah mesra dengan orang yang baru Filz kenal
tak kesah laa orang tu gemuk ke, kurus ke, keding ke, jongang ke, ape2 jelaa
Filz tak kesah bab memilih kawan, biar laa kawan beribu jangan musuh beribu
Ummu rase bertuah bile die dapat kenal Filz ! sebenar nye, die kenal Filz pon dari Zee kwn Filz jugak
Filz mule2 kawan dengan Zee, tapi bile duduk makan semeja dengan dorang tu yang terus jadi kawan tu
senang kan buat kawan seriously, kite hanye cume kene ramah kan diri jerr
dan ramah kite hendaklah berpada pada jangan berlebihan takot nanti menyinggung perasaan org lain
yee dakk ? hurm yang penting Ummu buat Filz blushing gilerr dengan ayat2 Ummu tu
thanks sudi tulis macam tu, Ummu orang yg kedua tulis camtu kat timeline fb Filz
dan baru2 ni Filz hilang seorang rakan, die tinggal kan Filz macam tu jee, sedih rase nye
Filz text tak penah reply sampai sekarang, tak tahu kenape, maybe die ade problem kott
Filz hilang sorang kawan tapi yang datang jadi kawan Filz makin ramai, terharu rase nye
terima kasih pada semua kawan2 Filz yang selesa berkawan dengan Filz
especially rakan sebilik Filz yang tak jemu dengar bebelan mulut bechok Filz ni HEE =)

p/s : dengan kata-kata sahaja kite bole rase yang kawan kite sangat laa menghargai kite 
~~sayanggg korang ~~ 

No comments:

Post a Comment