Sunday 15 January 2012

Serbu MPH

WARGHH ! gilerr plan tetibe, gilerr kan semalam makan besar aini borong satu kedai, HEE dapat voucher sume jadi tak tentu arah itu ini nak beli seriously, aku rase buntu bile sampai kat MPH tu tak tahu nak beli ape aku nak gune voucher RM200 dengan sebetul betul nye tak nak nanti rase macam "err ape yang aku beli ni, sume nya bende bukan2 jerr aiyy " so tadi pegi beli hitung betul2 buat pilihan betul2 tak nak menyesal di kemudian hari cehh ahaha plan pegi Midvalley alang2 bawak Wanie jalan2 yelaa die kan tak penah round2 kat sini...die excited gilerr yang penting tudung die ala2 Hana Tajima yaww ! huhu ni sume Akak Erynn punye keje, pagi2 Erynn dah mule kan keje nye mendandan adik2 nye, die yang pakai kan Wanie ngn Adda tudung saje nak tukar2 style dorang yang same jerr...lagi2 Adda yang tak penah make up pon kiteorang make over kan die pagi tadi, ahaha nak tak nak die kene ikut jugak ckp kite orang klo tak sampai bile die nak pandai melaram kan ??
hurm yang penting Adda nmpk comel gilerr HAHA rase mcm nak suruh je die pegi kolej pakai macam tu, tapi die tak nak, die kate MALU hurm takpelaa yang penting Adda still nak ikut ckp kiteorg yg memakse Adda tukar style HEE tak jahat yee kami, just nak jadi kan kawan kami cantik dan up to date jerr HEE 
hurm dan tak ketinggalan kami ade bawak lagi dua orang rakan Tyra & Zura hurm die kawan Syira kami tak kesah nak bawak sape2 pon, yang penting bole sekepala HEE =)

tengok tu Dara2 KPTM 
kawan2 tengok tudung Adda  (kanan hujung sekali)

me & Syira 
yeahh Erynn, Filz, Syira 

suke gambar ni sume muke tomeyy yg penting Wanie ala2 Hana Tajima gitu HAHA
dah sampai Midvalley
ngade kan Syira  nak mintak suap2 pulak die HEE 

KAMI KAWAN makan di POPEYES ni sume plan Filz HEE sume kenyang kannn

di MPH tengok atas kepala Erynn ahaha aku sarong kan saje kene kan die, tapi comeyy laa
Tyra,  Zura , Wanie

pose sebentar di Garden

ok yang ni candit yee, aku nak betul kan tudung nampak gedik kan aku cehh !

wow sweet gitu, dengan pancutan air pancut menjadi background kami

hurm sekarang balik sume kepenatan masing2 mengadap novel yang dorang borong kat MPH aku jerr mengadap blog nak mengupdate bagai HEE sebab tak sabar rase nye nak share ngn followers alahaii gedik nye aku HEE ehh cop2 gmbr saye ! comel tak ? HEE style tudung Filz rekaan Erynn HEE saje nak nampak lain dari yang lain, biar laa simple jee, yang penting mature, tak serabut, sedap mata memandang dan tak terlalu selekeh dan buruk HEE thaks pada kawan yang menyokong perubahan Filz dari free hair ke bertudung thanks a lot *peace

p/s : balik jalan aku demam warghh esok Isnin ade kelas mampushh aiyy

No comments:

Post a Comment