Saturday 7 January 2012

Nurul Ain Khairul Anuar


Tengok kat atas tu, manja kan Kakak Ain kite ni, rase comel2 jerr
ahaha Ain kenape ko selalu buat aku rase di hargai sangat2
aku tak penah tulis camtu kan kat wall ko tapi nnti suatu hari aku akan tulis jugak
Heyy MISS Nurul Ain Khairul Anuar ! I miss u more more & more too ! yahh nnti kite dating together lagi yee biar laa kawan2 kite jelez ngn kite sape suruh dorg sibuk memanjang kan kan kan 
biar laa org nak kate kite lesbian ke ape ke yang penting hati kite sebagai seorang kawan
kawan aku sebelah meja dulu tak penah tulis mcm ni kat aku tahu
kawan aku yang berjanji akan saling sayang menyayangi 3 J pon tak penah tulis cmni
kawan aku yang selalu datang uma naik moto bawak KFC  makan same2 pon
tak penah tulis camni
ehh cop2 ko kenal kan sape yang aku describe di atas HEE taknak state nama dorg
nnti sentap puas pulak aq nak pujuk nye nnti, 
yup ! kite akan jadi sahabat baik sampai bile2, susah senang kite bersama, saling luahkan perasaan masing2
usik mengusik same2, gurau telebih pon dah tak kesah,selalu take care each other
klo kite ade masalah mesti oncall together or text together amboii sweet gitu
yahh sekarang same2 single nnti dah ade bf jangan lupe each other ok 
kite tetap akan jadi kawan sampai bile2, btw aku tahu ko selalu datang singgah blog aku
bace perkembangan aku di blog thanx kawan sayang ko =)

p/s : hargailah persahabatan kita

No comments:

Post a Comment