Tuesday 10 January 2012

Marah



hurm marah gilerr petang tadi dengan Nawafil sengal, tengok chat kat atas tu, rase geram rase nya taw
orang dah tolong die pon dah kira bagus laa, aku amek tahu die dah siap ke buat add/drop subjek
ni die bole cakap dahh ko lambat laa, haishh at least aku nak jugak amek tahu kan daripada kawan-kawan yang lain pastu tetibe je die maki cakap SIALL BANGGANG sume tak tahu kenape dengan die ouhh
hurm lepas ni lantak ko laa kan orang dah tolong dah kira bagus, at least say thanks ke ape ke ni tak maki2 orang bagai, terus kan laa cakap bende2 macam tu, aku tak penah sebut mcm tu dekat orang lain tapi kenape aku still dapat maki daripada orang dengan pekataan macam tu, egrr Nawafil ni dah tebiase tahu tak, die buat semua orang keliling die macam kawan-kawan gurauan die, maybe die rase bende tu gurau tapi aku jenis cepat melenting !
dah lepas ni aku dah takde nak tolong2 orang lagi, niat kita baik tolong orang tapi orang balas kite balik macam ni plak kan hurm mmg lepas ni aku buat hal aku sendiri arr !


p/s : marah gilerr dengan ko Nawafil 

No comments:

Post a Comment