Wednesday 4 January 2012

Daftar !

wow seriously, aq malas giler nak pegi daftar aini
malam tadi sampai hostel pukul 10 pastu kemas barang lagi
dengan selisih faham ngn melayan kerenah budak junior yang banyak hal lagi
haishh sabar jelaa, badan dah sakit2 mane tak nye angkut barang 
banyak giler samapi tingkat 4 tak ke mencunggap !
bangun pagi badan still sakit2 lagi, tido tak cukup, budak junior dlm bilik asik main bukak 
tutup lampu jee, org nak tido pon tak senang...
bangun pagi jee, bukak pintu terus cari "mane katil ?" warghh katil tak sampai lagi
tunggu punye tunggu tak sampai2 sabar jelaa pastu sampai dekat kolej,
 bawah khemah nampak macam tak ramai orang wow upenye ramai yang tengah beratur lerr,
 egrr geram jee..aku orang yang ke 786 hurm lebih kurg camtu laa 
gilerr lambat lagi, berdiri sampai ketiak pon dah lencun macam2 bau ade mase tu
dan hari ni aku jejak kan kaki ke kolej dengan perubahan yang amat ketara
haha geng Kak Lynda cakap "alhamdullilah" ahaha aku senyum jee
beratur punye laa panjang nyahh oii gilerr nak terkentut aku dibuat nyee
sakit perut ade, haihh macam2 selesai sudaa sesi pendaftaran 
tak dapat jumpe Nawafil yang Gelabah slip subjek die ade masalah
yang penting Nawafil ko call aku magrib2 dengan suare gelabah ko ! haha

p/s : menyampah dengar orang kate "uuu azam baru uuu"

No comments:

Post a Comment