Wednesday 7 December 2011

Musuh ?


perghh gilerr laa..first time aq ade musuh !
selame ni aku tak penah ade musuh, tapi semenjak dah masuk kolej ni
aku dapat tahu ade orang tak puas hati dengan aku warghh !
nak nangis rase nyee, aku tak suke laa bermusuh-musuhan ni
aduhh kite jadi laa kawan baik, tak payah laa simpan sikap tak puas hati
ye tahu laa saye ade sakit kan hati awk ! tapi tu sume dulu, skrg dah tak dahh
dah takde dah perasaan pade sang boyfie awk tu ! percaye laa
jangan laa tulis entry mcm tu bagai, awk buat saye sentap ouhh !
sekarang saye dah ade life saye sendiri, saye sikit pon tak usik hal korg, lantak korg laa
nak bahagie ke nak bersentap sentap ke, lantak korg laa..tapi tolong laa jangan laa 
bersikap tinggi diri ! saye sikit pon takde sifat nak bersaing dengan awk, tolong laaa
takde ape2 pon klo awk buat macam tu, tolong laa jage kesucian awk yg pakai tudung
jangan laa buat org menyampah dengan awk, saye respect awk, jadi tolong laa awk respect saye jugak

gmbr lame, muke agak muram saje letak hnye utk entry ni je =P
*cop2 entry aku kali ni, agak nyott nyott skit, dalam mood sentap selepas blogwalking 
di blog yg tak sepatut nye aq singgah ! haihh maaf2, takde niat, tangan ni je gatal nak singgah
ok gurl jgn nk gedik tulis entry mcm tu, saye malas nk gado2 klo tak puas ati 
halo2 je saye, ckp jumpe kat mane2 & slow talk together yaww !
tak mau ckp blakang2 naa tak elok, tak baik dengki2 ni uuuiii mintak simpang nyahh oii

p/s : klo gurl tu bace entry aq kali ni, saye mintak maaf klo buat awk sentap
tapi tolong "saye tak kacau awk, so awk jgn kacau saye yee "

No comments:

Post a Comment