Tuesday 27 December 2011

Aku Suke Dia

aku suke dia ! yeayy
ahaha aku suke Liyana Fizi & Diandra Arjunaidi
aku suare dorang, coz suare dorg macam aku wahaha *perasan kejap HEE

best laa suare dorg Liyana Fizi aku memang suke dari dulu lagi
mase sekola dulu asyik nyanyi lagu die je, Liyana Fizi ni vokalis kump ESTRELLA
sampai hafal kott lagu die, Stay & Take It Slow haha muke ala2 klasik gituu
comel sangat ! 

Liyana Fizi  <3


Diandra Arjunaidi hurm name die sedap yang penting
HEE aq tak kenal die ni sape, tapi kat twitter sebuk ngn name die
pegi youtube search video die, ouhh upe nye die penyanyi suare die bole tahan ouhh
aku suke suke suke tak tahu nk kate ape dah, fuhh patut laa si Aizat suke !
muke die pon comel jugak, macam 'aku' ahaha takde laa just kidding =P
tengok die aitu secare live at TV3 die nyanyi lagu omputeh best laa like <3


comel kan, aku rase nak potong rambut mcm die HEE 

p/s : penah mintak permission dengan mama, "kakak nak try main guitar bole?"
HEE mama jawab pendek je "tak bole, study penting" haha 

No comments:

Post a Comment