Friday 23 September 2011

Perubahan Ummi Madihah Osman ='(




Aiyayai ! ape dah jadi dengan kawan aku sorg ni
sedih giler tengok perangai die yang berubah amatlah ketara
sejak masuk kolej ni..aku rase menyesal sangat ajak die masuk kolej yang sama
dengan aku,ingat kan akan merapatkan lg lar hubungan kiteorang
rupanya, menjauhkan lagi ade..sedih sangat
AIN tolong aku, kwn kite sorang ni dah lain sangat
die dah macam tak kenal aku dah...haritu terserempak pon kami tak
bertegur,aku nk tegur mcm mane ? die tengah sibuk oncall
herm hampa sangat, group 3J wujud sekejap je
janji2 yang kiteorang buat dulu tu sume nye kosong semate
aku tak kesah klo ummi nak kawan dengan sesiape pon..
tapi perangai die aku tengok melampau pon ade, dr sudut pndangan au terhadap
gmbr2 yang die amik dengan kwn2 kolej
skit pon aku tak jelez, cume aku kesal sangat die mcm dah lupe kwn seblom 
die msuk kolej...='(

No comments:

Post a Comment