Thursday 29 September 2011

Panas + Kasut Tinggi



+



Harini best jugak laaa
pagi- pagi lagi dapat text dari Joe yg menyatakan bahawa 
class HR cancel suke gilerr,sebab tak payah perah otak utk quiz
HEE tapi tapi tapi pukul 1 aku ade class..
aku doa2 laa class cancel ke kan, doa aku tak demakbulkan laa
sedih gilerr so pegi laa class dengan hati yg terbuka..cehh
balik dari class Arab aku cadang nk pegi makan dengan Erynn
tapi tetibe jumpe geng Fat plak dorg pon ajak makan sekali
so join laa dorg makan dekat tepi ESSO
lepas makan kami balik dengan jalan kaki
perghh panas bhai, dah laa panas pastu aku pkai heels merah aku lagi 
naik bukit lagi perghh memang terbaek la kan
penat gilerr bhai tapi aq chill jela, ala sekali sekale exercise
bak kate Mat Cerak : alaaa sekali sekale , due kali dapat pahala
btol gak tapi yg penting kulit ku sudaa menjadi malap 

p/s : dalam proses memutihkan kulit kembali =)

No comments:

Post a Comment