Friday 9 September 2011

Jay Bukan name sebenar =D

aku suke gmbar ko yang ni..sebab ko pakai baju yang aku suke..weee ! 
ahahaha =D


New post aku kali ni laen sikit, ade minmat (erm pikir sendiri) *tomboy lerr minah+mamat ahaha..Jay jangan marah,kate gurau..ahaha..=D hah die dari hari tu lagi sruh aku update cite pasal die kat blog aku,ermm die ni ok ok je..aku jenis yang tak kesah aku suke kwn yg macam Jay ni sebab dulu kat sekola pon aku memang ade ramai kawan yang macam die, so aku layan jela kan..die jenis yang sempoi punye kaki..herm baru-baru ni die potong rambut gilerr smart gilerr bhaii..aku suke..tapi klo laki buat rambut cam die memang aku kutuk..entah la klo laki buat rambut camtu nmpak bacin ouhh,tapi buat die gilerr smart bhaii..aku slalu spent time dengan die dalam tweet..yeah ! senang kott..nak kutuk orang pon senang..ahaha *kidding tak bole ar descibe bnyk2 psal die ni..kang die kembang..so ckup la stakat tu je ye..ahaha LAYANNN =D


No comments:

Post a Comment