Sunday 25 September 2011

Farahin Roslan


 time Hari Koperasi btw cantekk tak aq bertudung =)

Rakan sebelah meja ku waktu sekola
ahaha..babe ni post khas utk ko...
aku kangen banget sama kamo
hurm takpe2 nnti kite skype hilang laa rindu tu kan..
aku rindu nk gelak kuat2 dengan ko
aku rindu nak kutuk-kutuk org dengan ko
aku rindu nak gado ngn ko
aku rindu nak tengok ko tulis gune tangan kiri
aku rindu nak tengok beg hijau yg slalu ko bawak tu HEE
aku rindu nk dengar ko sebut "mane sugar daddy aku ? "
aku rindu nak makan sambil borak2 dengan ko dekat kantin 
farah farah farah ingat tak kite sebut ni
"puan sherry izin kan saye ke tandas, saya nk buat kek coklat laa"
pastu ingat tak ni " aku tuttt kat uma filzah macam RAJA" HAHA =D
rindu nk makan kfc simpang 4 same2 dengan tika and ko
aku rindu saat indah kite bersama waktu skolah dulu...
wahh ayat aku mmg tak ble blarr
maklum laa tgh mood poyo time update blog ni..HEE

p/s rindu babe zaman kain biru and zaman baju banana 

No comments:

Post a Comment